Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Multichannel Retail Handbook By Chris Jones

Awesomebooksusa
(439271)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $13,78
Około50,79 zł
Stan:
Bardzo dobry
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: MD, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 7 sie a Pn, 11 sie do 94104
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 335267923786
Ostatnia aktualizacja: 14-12-2024 12:19:57 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
The Multichannel Retail Handbook
ISBN
9781300652663

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Lulu Press, Inc.
ISBN-10
1300652667
ISBN-13
9781300652663
eBay Product ID (ePID)
15050395093

Product Key Features

Book Title
Multichannel Retail Handbook
Number of Pages
293 Pages
Language
English
Publication Year
2013
Topic
General
Genre
Business & Economics
Author
Chris Jones
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
18.2 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

TitleLeading
The
Synopsis
The march of the internet into retail is relentless. Online is where customers spend their time and, increasingly, their money. The internet is also changing. The rise of mobile is giving web access to millions more developing nation consumers, while simultaneously resetting the expectations of customers in highly developed markets. No retailer, anywhere in the world, can afford to be without a response to these fundamental changes in the way their customers are shopping. This is a handbook for planning, implementing, operating and enhancing that response. Packed with statistics, case-studies and examples, The Multichannel Retail Handbook is above all a practical guide. It provides useable tools and decision-frameworks. It offers actionable advice and recommendations. It takes the retailer to from "why-what-how" through to "when"., The march of the internet into retail is relentless. Online is where customers spend their time and, increasingly, their money. The internet is also changing. The rise of mobile is giving web access to millions more developing nation consumers, while simultaneously resetting the expectations of customers in highly developed markets. No retailer, anywhere in the world, can afford to be without a response to these fundamental changes in the way their customers are shopping. This is a handbook for planning, implementing, operating and enhancing that response.Packed with statistics, case-studies and examples, The Multichannel Retail Handbook is above all a practical guide. It provides useable tools and decision-frameworks. It offers actionable advice and recommendations. It takes the retailer to from "why-what-how" through to "when".

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer VAT (NIP): GB 724498118
CRN: 03800600

Informacje o bezpieczeństwie i dostępności

O tym sprzedawcy

Awesomebooksusa

98% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 1,3 mln

Dołączył: mar 2009
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0

Popularne kategorie z tego Sklepu

Opinie sprzedawcy (544 438)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne