Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Masz taki przedmiot na sprzedaż?
006500395C1 ZESTAW NAPRAWCZY SIŁOWNIKA WSPOMAGANIA KIEROWNICY DO CIĄGNIKA MAHINDRA 4WD–
GBP 29,36
Około143,72 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Nowy
Fabrycznie nowy, nieużywany, nieotwierany i nieuszkodzony przedmiot w oryginalnym opakowaniu (gdy opakowanie jest stosowane). Opakowanie powinno być identyczne, jak to stosowane w sklepach detalicznych, o ile producent nie zastosował innych opakowań, takich jak pudełka bez nadruku lub plastikowe torebki. Aby sprawdzić szczegóły, zobacz opis podany przez sprzedającego.
Dostępne: 2
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: DELHI, DELHI, Indie
Dostawa:
Szacowana między Cz, 21 sie a Pn, 8 wrz do 94104
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 356780917812
Ostatnia aktualizacja: 03-08-2025 06:56:01 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Brand
- Mahindra
- Compatible Equipment Make
- Mahindra
- Compatible Equipment Type
- Tractor
- Country/Region of Manufacture
- India
- MPN
- 006500395C1
- Model
- 5500 6000 6520 6500 4500 5520 7520
- Part Type
- Power Steering Pump & Pump Repair Kit
- EAN
- Does not apply
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
O tym sprzedawcy
gistore_007
95% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 21 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (4 227)
- 0***n (91)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood
- i***s (424)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyExactly as described
- _***l (164)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyMy old shifter was not allowing the first reverse gear to fully disengage so in second and third gear it made a gawdawful racket. Ordered this new shifter and no more gawdawful racket 😁