Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Analysis of Variance Designs by Glenn Gamst: New

AlibrisBooks
(462310)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $109,12
Około398,04 zł
Stan:
Nowy
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping.
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 13 sie a Wt, 19 sie do 94104
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 363439566712
Ostatnia aktualizacja: 09-08-2025 14:47:31 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Analysis of Variance Designs
Publication Date
2008-09-01
Pages
594
ISBN
9780521874816

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
0521874815
ISBN-13
9780521874816
eBay Product ID (ePID)
66896795

Product Key Features

Number of Pages
594 Pages
Language
English
Publication Name
Analysis of Variance Designs : a Conceptual and Computational Approach with SPSS and Sas
Publication Year
2008
Subject
Mathematical & Statistical Software, Probability & Statistics / General, Statistics
Type
Textbook
Subject Area
Mathematics, Computers, Social Science
Author
A. J. Guarino, Lawrence S. Meyers, Glenn Gamst
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.5 in
Item Weight
42 Oz
Item Length
10.2 in
Item Width
7.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2008-008948
Dewey Edition
22
Reviews
"... readable but with a level of complexity commensurate with that of the topic." <br/<J.T. Saccoman, Choice Magazine, "... readable but with a level of complexity commensurate with that of the topic." J.T. Saccoman, Choice Magazine
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
519.5/38
Table Of Content
1. ANOVA and research design; 2. Measurement, central tendency, and variability; 3. Elements of ANOVA; 4. The statistical significance and effect of strength; 5. Analysis of variance assumptions; 6. One-way between subjects design; 7. Multiple comparison procedures; 8. Two-way between subjects design; 9. Three-way between subjects design; 10. One-way within subject design; 11. Two-way within subjects design; 12. Three-way within subjects design; 13. Simple mixed design; 14. Complex mixed design: two between-subject factors and one within-subject factor; 15. Complex mixed design: one between-subject factor and two within-subject factors; 16. Analysis of covariance; 17. Advanced topics in analysis of variance; Appendix A. Primer on SPSS; Appendix B. Primer on SAS Enterprise Guide; Appendix C. Table of critical f values; Appendix D. Deviational formula for sums of squares.
Synopsis
ANOVA (Analysis Of Variance) is one of the most fundamental and ubiquitous univariate methodologies employed by psychologists and other behavioural scientists. Analysis of Variance Designs presents the foundations of this experimental design, including assumptions, statistical significance, strength of effect, and the partitioning of the variance. Exploring the effects of one or more independent variables on a single dependent variable as well as two-way and three-way mixed designs, this textbook offers an overview of traditionally advanced topics for advanced undergraduates and graduate students in the behavioural and social sciences. Separate chapters are devoted to multiple comparisons (post hoc and planned/weighted), ANCOVA, and advanced topics. Each of the design chapters contains conceptual discussions, hand calculations, and procedures for the omnibus and simple effects analyses in both SPSS and the new 'click and shoot' SAS Enterprise Guide interface., Starting with the foundations of ANOVA and moving up through two-way and three-way mixed designs, this textbook gives an overview of traditionally advanced topics for advanced undergraduates and graduate students in the behavioural sciences. Each of the design chapters includes SPSS and SAS Enterprise Guide procedures., Analysis of Variance Designs presents the foundations of experimental design: assumptions, statistical significance, strength of effect, and the partitioning of the variance. Exploring the effects of one or more independent variables on a single dependent variable as well as two-way and three-way mixed designs, this textbook offers an overview of traditionally advanced topics for progressive undergraduates and graduate students in the behavioral and social sciences. Separate chapters are devoted to multiple comparisons (post hoc and planned/weighted), ANCOVA, and advanced topics. Each of the design chapters contains conceptual discussions, hand calculations, and procedures for the omnibus and simple effects analyses in both SPSS and the new "click and shoot" SAS Enterprise Guide interface.
LC Classification Number
QA279.G36 2008

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
O tym sprzedawcy

AlibrisBooks

98,6% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 1,9 mln

Dołączył: maj 2008
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0

Opinie sprzedawcy (514 440)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne