Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Myth of Multitasking: How "doing It All" Gets Nothing Done by Dave Crenshaw

AlibrisBooks
(461812)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $10,80
Około39,89 zł
Stan:
Dobry
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping.
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 8 sie a Śr, 13 sie do 94104
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364014769303
Ostatnia aktualizacja: 07-07-2025 01:17:40 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Publication Date
2008-08-01
Pages
138
ISBN
9780470372258

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470372257
ISBN-13
9780470372258
eBay Product ID (ePID)
65810109

Product Key Features

Book Title
Myth of Multitasking : How Doing It All Gets Nothing Done
Number of Pages
144 Pages
Language
English
Topic
Industrial Management, General, Sociology / Marriage & Family
Publication Year
2008
Illustrator
Yes
Genre
Social Science, Business & Economics
Author
Dave Crenshaw
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
7.4 Oz
Item Length
7.3 in
Item Width
5.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2008-014797
Dewey Edition
22
TitleLeading
The
Reviews
"This little book was both a pleasure to read and offered some verypractical advice in the form of a modern day fable." ( OliverStarr, Editor, Getting Things Done Times ) "Are you a master of juggling e-mail, voice mail, cell-phonecalls and the like? No, you're not, says this slimfable-cum-manifesto against multitasking. The author, a businesscoach, gently ridicules the idea that anyone can concentrate on twothings at the same time." ( Andrea Sachs, Senior Reporter, Time Magazine , November 2, 2008) "This simple yet powerful book shows clearly why multitaskingis, in fact, a lie that wastes time and costs money. Farfrom being efficient, multitasking actually damages productivityand relationships at work and at home."( businessskillbooks . blogspot.com , November 24,2008) "I applaud Crenshaw for taking on a popular buzzword andsmall-scale plague not only in business life, but also ourday-to-day world. Multitasking is indeed a myth. I would be temptedto be more vigorous in my rhetoric and say that multitasking is afraud and a thief." ( businesscoach.us.com , November 24,2008) "Crenshaw's on a mission to reduce distractions, interruptions,and fire-fighting at work, and create environments that letemployees see through tasks with their full attention before movingonto the next thing." ( blumerlamotte.blogspot.com , October13, 2008)
Dewey Decimal
658.4093
Table Of Content
The Company. The Owner. The Lie. The Cost. The Origin. The Exercise. The Example. The Question. The Meeting. The Expectation. The Truth. The Deal. The Change. The Steps. The Systems. The Follow-up. Worksheets. Resources. The Author. Index.
Synopsis
There is an illusion that technology, cell phones, e-mail, faxes, text messaging and whatever is latest-and-greatest all make us more productive. The reality, though, is that these things will only make us productive if we take control of them. The irony is that in "doing it all", we are getting less done., Praise for The Myth of Multitasking "If every busy professional could internalize Crenshawsmessage in this book, wed all get much more done in less time." --Gina Trapani, lead editor, Lifehacker.com; and author, Upgrade Your Life "Every great CEO and rainmaker needs this book!" --Jeffrey J. Fox, author, How to Become a Rainmaker "A fresh take on the problem of timewasters in ourcorporate and personal lives, The Myth of Multitasking willchange your paradigm about what is productive and what is not.I loved the concept of switchtasking versus multitasking.A must-read for all." --Hyrum Smith, co-founder, Franklin Covey;and CEO, Galileo, In a compelling business fable, The Myth of Multitasking confronts a popular idea that has come to define our hectic, work-a-day world. This simple yet powerful book shows clearly why multitasking is, in fact, a lie that wastes time and costs money. Far from being efficient, multitasking actually damages productivity and relationships at work and at home.
LC Classification Number
HD69.T54C74 2008

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
O tym sprzedawcy

AlibrisBooks

98,6% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 1,9 mln

Dołączył: maj 2008
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0

Opinie sprzedawcy (513 871)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne