Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Masz taki przedmiot na sprzedaż?
Real-Time Visibility in Supply Chain Management: Theories, Technologies, and Ten
US $279,79
Około1 035,25 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 3
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 15 sie a Cz, 21 sie do 94104
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 365655122051
Ostatnia aktualizacja: 25-06-2025 18:56:47 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN-13
- 9781032524832
- Book Title
- Real-Time Visibility in Supply Chain Management
- ISBN
- 9781032524832
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
1032524839
ISBN-13
9781032524832
eBay Product ID (ePID)
25066153578
Product Key Features
Number of Pages
314 Pages
Language
English
Publication Name
Real-Time Visibility in Supply Chain Management : Theories, Technologies, and Tensions
Subject
Operations Research, General, Economics / General, Production & Operations Management
Publication Year
2024
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Series
Routledge Advances in Production and Operations Management Ser.
Format
Hardcover
Dimensions
Item Weight
26.6 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
LCCN
2023-056747
Illustrated
Yes
Table Of Content
1. Introduction 2. The Problem of Visibility in Supply Chain 3. Theories To Help Understand And Leverage The Adaptation of Supply Chain Visibility 4. Digital Platforms As The Solution for Visibility 5. Methodology 6. Implementing Real-Time Visibility: A Case Study of an FMCG Company. 7. Transportation Ecosystems: Navigating the Paradoxes and System Dynamics. Platform Owners Perspective. 8. Needs And Benefits. Bridging Theory and Practice Through Systems Dynamics 9. Real-Time Visibility as Paradoxical Tension. 10. Real-Time Visibility in Supply Chains: Synthesis, Implications, and the Road Ahead
Synopsis
Real-Time Visibility in Supply Chain Management applies the paradox theory to understand why real-time visibility expectations and aspirations do not meet supply chain realities. Providing an understanding of the governance of industrial digital platforms for real-time visibility, the book identifies paradoxical tensions among platform partners and explores how to navigate them. The author conceptualizes dynamic patterns of tension evolution among supply chain platform partners and suggests future research directions to advance theorization regarding platform governance and tensions. The successful implementation of digital platforms requires understanding and navigating these paradoxical tensions. The perspective of paradox theory offered in this book can advance our supply chain digitalization understanding as it informs about gaps in thought processes, methodologies, tools, and solutions. The book also explores the role of multiple stakeholders, including platform owners, customers and complementors, in operationalizing real-time visibility to offer new theoretical insights. This book will appeal to researchers and scholars in the areas of supply chain management, operations and logistics, as well as those interested in digitalization and technology management., Real-Time Visibility in Supply Chain Management applies the paradox theory to understand why real-time visibility expectations and aspirations do not meet supply chain realities.
LC Classification Number
HD38.5.W93 2024
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
O tym sprzedawcy
grandeagleretail
98,3% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 2,8 mln
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (1 054 895)
- _***h (114)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyA+ transaction
- i***n (2574)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyProvence Research today provides past and current data regarding a painting's artist, subject, era and history.
- s***u (1696)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyARRIVE BEFORE SAID TIME AND IN excellent condition.