Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Real-Time Visibility in Supply Chain Management: Theories, Technologies, and Ten

grandeagleretail
(946578)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $279,79
Około1 035,25 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 15 sie a Cz, 21 sie do 94104
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 365655122051
Ostatnia aktualizacja: 25-06-2025 18:56:47 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781032524832
Book Title
Real-Time Visibility in Supply Chain Management
ISBN
9781032524832

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
1032524839
ISBN-13
9781032524832
eBay Product ID (ePID)
25066153578

Product Key Features

Number of Pages
314 Pages
Language
English
Publication Name
Real-Time Visibility in Supply Chain Management : Theories, Technologies, and Tensions
Subject
Operations Research, General, Economics / General, Production & Operations Management
Publication Year
2024
Type
Textbook
Author
SłAwomir WyciśLak
Subject Area
Business & Economics
Series
Routledge Advances in Production and Operations Management Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
26.6 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2023-056747
Illustrated
Yes
Table Of Content
1. Introduction 2. The Problem of Visibility in Supply Chain 3. Theories To Help Understand And Leverage The Adaptation of Supply Chain Visibility 4. Digital Platforms As The Solution for Visibility 5. Methodology 6. Implementing Real-Time Visibility: A Case Study of an FMCG Company. 7. Transportation Ecosystems: Navigating the Paradoxes and System Dynamics. Platform Owners Perspective. 8. Needs And Benefits. Bridging Theory and Practice Through Systems Dynamics 9. Real-Time Visibility as Paradoxical Tension. 10. Real-Time Visibility in Supply Chains: Synthesis, Implications, and the Road Ahead
Synopsis
Real-Time Visibility in Supply Chain Management applies the paradox theory to understand why real-time visibility expectations and aspirations do not meet supply chain realities. Providing an understanding of the governance of industrial digital platforms for real-time visibility, the book identifies paradoxical tensions among platform partners and explores how to navigate them. The author conceptualizes dynamic patterns of tension evolution among supply chain platform partners and suggests future research directions to advance theorization regarding platform governance and tensions. The successful implementation of digital platforms requires understanding and navigating these paradoxical tensions. The perspective of paradox theory offered in this book can advance our supply chain digitalization understanding as it informs about gaps in thought processes, methodologies, tools, and solutions. The book also explores the role of multiple stakeholders, including platform owners, customers and complementors, in operationalizing real-time visibility to offer new theoretical insights. This book will appeal to researchers and scholars in the areas of supply chain management, operations and logistics, as well as those interested in digitalization and technology management., Real-Time Visibility in Supply Chain Management applies the paradox theory to understand why real-time visibility expectations and aspirations do not meet supply chain realities.
LC Classification Number
HD38.5.W93 2024

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
O tym sprzedawcy

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 2,8 mln

Dołączył: wrz 2010
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Grand Eagle Retail is your online bookstore. We offer Great books, Great prices and Great service.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9

Opinie sprzedawcy (1 054 895)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne