Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Masz taki przedmiot na sprzedaż?
Public Relations Writing : Form and Style by Jim Haynes and Doug Newsom...
US $28,90
Około106,93 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
US $5,22 (około 19,31 zł) USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Wayne, New Jersey, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 9 sie a Pt, 15 sie do 94104
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 385134111036
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN
- 9781439082720
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
Wadsworth
ISBN-10
1439082723
ISBN-13
9781439082720
eBay Product ID (ePID)
77422888
Product Key Features
Number of Pages
448 Pages
Language
English
Publication Name
Public Relations Writing : Form and Style
Publication Year
2010
Subject
Business Communication / General, Public Relations, General, Industries / Media & Communications, Business Writing
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
22.4 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
7.4 in
Additional Product Features
Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
659.2
Table Of Content
Part I: PR WRITING: ROLE & RESPONSIBILITY.1. Public Relations and the Writer.2. Ethical and Legal Responsibilities of the PR Writer.3. Persuasion.Part II: PREPARING TO WRITE.4. Research for the Public Relations Writer.5. The Public Relations Planning Process.Part III: WRITING PRINCIPLES.6. Writing to Clarify and Simplify the Complex.7. Grammar, Spelling and Punctuation.Part IV: WRITING FOR TRADITIONAL & NEW MEDIA.8. Writing for Converged Traditional Media and Social Media.9. Media Kits, Media Pitches, Backgrounders & Position Papers.Part V: WRITING FOR SELECT PUBLICS.10. Message Design Concepts.11. Email, Memos and Letters.12. Reports & Proposals.13. Writing Advertising Copy.14. Newsletters.15. Brochures.16. Magazines. 17. Speeches and Other Presentations.Part VI: WRITING IN TURBULENT TIMES.18. Crisis Communication. Appendix A: Readability Formulas.Appendix B: Copy Fitting.
Synopsis
PUBLIC RELATIONS WRITING: FORM AND STYLE combines the practical approach of a trade book with the fundamental principles and theories of Public Relations to provide you with the essential techniques and methods needed to write with understanding and purposeThis text guides you through a logical progression of PR writing, starting with an explanation of how this kind of writing is unique and by exploring the legal and ethical obligations. It will also introduce you to the different styles and techniques behind writing principles that you'll need to develop. The Ninth Edition features a "writing for select publics" section that covers Public Relations writing assignments that you'll likely come across early in your career: emails, memos, letters, reports and proposals, backgrounders and position papers. Writing for mass media and the more complex public relations writing functions, including media kits, media pitches, print and online newsletters, brochures, magazines, including those online, and annual reports are also covered in this comprehensive guide.The new edition features a separate exercise book that contains 3 PR Scenarios and a Quick-Study for each chapter.
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
O tym sprzedawcy
jennburc-87
100% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 4
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawcaW związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Opinie sprzedawcy
Jeszcze brak opinii