Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Masz taki przedmiot na sprzedaż?
Electronic Commerce 2002: A Managerial Perspective (Internationa
GBP 5,90
Około29,08 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395364698889
Ostatnia aktualizacja: 04-04-2025 09:52:43 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Electronic Commerce 2002: A Managerial Perspective (Internationa
- ISBN
- 9780130984258
O tym produkcie
Product Information
For one/two-semester courses in Electronic Commerce. One of the first texts entirely dedicated to EC, this comprehensive, user-friendly text describes what electronic commerce is; how it is being conducted and managed; and its major opportunities, limitations, issues, and risks. With a blend of theory and practical application, this text is structured around the notion that EC applications require certain technological infrastructures and other support mechanisms. It recognizes that e-business has two parts: business and technology.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780130984258
eBay Product ID (ePID)
89507270
Product Key Features
Number of Pages
914 Pages
Publication Name
Electronic Commerce 2002 :A Managerial Perspective: International Edition
Language
English
Subject
Computer Science, Business
Publication Year
2001
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
254 mm
Item Weight
1680 g
Item Width
203 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
Numer VAT (NIP): GB 724498118
CRN: 03800600
O tym sprzedawcy
awesomebooksuk
99,5% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 5,0 mln
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (2 191 870)
- Automatyczna opinia eBay- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZamówienie zostało zrealizowane – ze śledzeniem i na czas
- Automatyczna opinia eBay- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZamówienie zostało zrealizowane – ze śledzeniem i na czas
- Automatyczna opinia eBay- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZamówienie zostało zrealizowane – ze śledzeniem i na czas