Ten przedmiot sprzedał się w dniu So, 12 lip o 01:19.
Media Writing: Print, Broadcast, Online and Public Relations, Sixth Edition
Sprzedane
Media Writing: Print, Broadcast, Online and Public Relations, Sixth Edition
US $65,99US $65,99
N, 13 lip, 01:19N, 13 lip, 01:19
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Media Writing: Print, Broadcast, Online and Public Relations, Sixth Edition

kenosh-85
(670)
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie mają zastosowania. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcej
US $65,99
Około243,75 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Nowy
    Wysyłka:
    US $5,97 (około 22,05 zł) USPS Media MailTM.
    Znajduje się w: Villa Rica, Georgia, Stany Zjednoczone
    Dostawa:
    Szacowana między So, 9 sie a Pt, 15 sie do 94104
    Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
    Zwroty:
    Zwroty nie są przyjmowane.
    Płatności:
         Diners Club

    Kupuj bez obaw

    Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
    Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
    Nr przedmiotu eBay: 405255751330

    Parametry przedmiotu

    Stan
    Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
    Item Height
    0.9 in
    Features
    Illustrated
    Country/Region of Manufacture
    United States
    ISBN
    9781032495804

    O tym produkcie

    Product Identifiers

    Publisher
    Routledge
    ISBN-10
    1032495804
    ISBN-13
    9781032495804
    eBay Product ID (ePID)
    14067053936

    Product Key Features

    Number of Pages
    520 Pages
    Publication Name
    Mediawriting : Print, Broadcast, Online, and Public Relations
    Language
    English
    Subject
    Communication Studies, Public Relations, Journalism, Linguistics / General
    Publication Year
    2024
    Type
    Textbook
    Subject Area
    Language Arts & Disciplines, Business & Economics
    Author
    Deborah A. Silverman
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Weight
    15.9 Oz
    Item Length
    9.7 in
    Item Width
    6.9 in

    Additional Product Features

    Edition Number
    6
    Intended Audience
    College Audience
    LCCN
    2024-006761
    Dewey Edition
    23
    Illustrated
    Yes
    Dewey Decimal
    808.066302
    Table Of Content
    Preface: Introduction to MediaWriting 1. Communication Theory and News Values 2. Ethical Decisions in Writing and Reporting 3. Legal Considerations in Media Writing 4. Fundamentals of Writing and Editing 5. Communications Challenges in the Digital Age 6. Crafting Leads and Observing Style 7. Writing and Reporting the News 8. The Art of Interviewing 9. Research from Documents and Other Sources 10. Using Quotations and Sources in News Writing 11. Feature Writing 12. Preparing Broadcast Copy 13. Reporting for Radio and Television 14. Preparing News Releases 15. Writing for Organizational Media 16. Advocacy and Speech Writing Index
    Synopsis
    Accessible and engaging, this book is an invaluable resource for students planning to enter the dynamic and changing world of media writing. Drawing on a wealth of real-world examples and featuring helpful "How To" boxes throughout, MediaWriting explains the various styles of writing for print, broadcast, online, social media, public relations, and multimedia outlets. Expanded and updated throughout, this sixth edition features: A look at how journalists and PR practitioners use and write for social media platforms such as X and Facebook; Tips for better web writing, research, interviewing, and headline writing across multiple media platforms, including covering breaking news in the digital world; Coverage of public relations writing for digital media, publications, and other organizational media; Updates on current ethical issues faced by communicators; Information on spotting "fake news" and "deep fakes"; Strategies for integrating sound bites into broadcast scripts; New "It Happened to Me" anecdotes from the authors' experiences as journalists and PR professionals; Updated discussion questions and writing exercises. Designed to meet the needs of students of digital, print, and broadcast media, public relations, or a wannabe jack-of-all trades in the online media environment, this reader-friendly primer will equip beginners with all the skills necessary to succeed in their chosen writing field. Online instructor and student support material is available for this book, including sample syllabi, quizzes and answer keys, chapter overviews, and links to further resources., Accessible and engaging, this book is an invaluable resource for students planning to enter the dynamic and changing world of media writing.
    LC Classification Number
    P96.A86W48 2024

    Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

    O tym sprzedawcy

    kenosh-85

    98,8% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 2,0 tys.

    Dołączył: lut 2020
    Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
    Zarejestrowany jako prywatny sprzedawcaW związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

    Oceny szczegółowe

    Średnia z ostatnich 12 miesięcy
    Dokładność opisu
    4.9
    Przystępny koszt wysyłki
    4.9
    Szybkość wysyłki
    5.0
    Komunikacja
    5.0

    Opinie sprzedawcy (684)

    Wszystkie oceny
    Pozytywne
    Neutralne
    Negatywne
      • s***t (205)- Opinie wystawione przez kupującego.
        Ostatni miesiąc
        Zakup potwierdzony
        Seller offered an even greater deal on the price and responded right away when I inquired about shipping and then tracking questions. Book is brand new, as described, and arrived carefully packaged in just three days! Buy with confidence! Thanks again for a great value and experience!
      Zobacz wszystkie opinie