Obsługa klienta
Jeśli masz pytania dotyczące swoich transakcji na eBay, skontaktuj się z Obsługą klienta.
Jeśli chcesz zgłosić problem dotyczący naszych usług płatności, sprawdź tę stronę.
Dostawca usług
eBay Marketplaces GmbH
Helvetiastrasse 15/17
CH-3005 Berno
Szwajcaria
Numer rejestracyjny firmy: CHE-205.764.206, Handelsregisteramt Bern
Kapitał zakładowy: 100 000 CHF w całości wpłacony
Numer VAT: CHE-454.123.953 MWST
Dla użytkowników eBay zamieszkałych w Unii Europejskiej
Strona umowy i podmiot odpowiedzialny za ochronę danych osobowych i przedstawiciel prawny zgodnie z definicją zawartą w ustawie o usługach cyfrowych (DSA) dla użytkowników eBay zamieszkałych w Unii Europejskiej (z wyjątkiem Wielkiej Brytanii):
eBay GmbH
Albert-Einstein-Ring 2-6
14532 Kleinmachnow, Niemcy
Reprezentowana przez: Dr Saskia Meier-Andrae
Numer rejestracyjny firmy: HRB13754P
Numer rejestracyjny dla celów podatku VAT: DE200081785
Pobierz certyfikat rezydencji eBay GmbH (PDF) - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Punkt kontaktowy DSA – Komisja Europejska i organy państw członkowskich
Zgodnie z artykułem 11 i 13 DSA firma eBay Marketplaces GmbH wyznaczyła eBay GmbH na swojego przedstawiciela prawnego w UE i wyznaczyła DSAcompliance@ebay.com (tel: +49 33203 851 034) jako jeden punkt kontaktowy w celu bezpośredniej komunikacji z Komisją Europejską, organami państw członkowskich oraz Europejską Komisją Usług Cyfrowych w związku ze stosowaniem DSA. Język angielski lub niemiecki jest preferowanym językiem komunikacji z tym punktem kontaktowym.
Ten punkt kontaktowy jest zarezerwowany do współpracy z władzami wymienionymi powyżej. W przypadku innych rodzajów zapytań prosimy o skorzystanie z innych metod kontaktu opisanych na tej stronie.
Zgłaszanie nielegalnych treści
Informacje o tym, w jaki sposób użytkownicy serwisu eBay i osoby trzecie mogą zgłaszać nielegalne treści do serwisu eBay, są dostępne tutaj: Zgłaszanie zawartości na eBay.
Internetowa platforma rozstrzygania sporów
Komisja Europejska oferuje internetową platformę do alternatywnego (pozasądowego) rozstrzygania sporów dostępną na stronie ec.europa.eu/consumers/odr/.
Mediacja na podstawie rozporządzenia UE w sprawie propagowania sprawiedliwości i przejrzystości dla użytkowników biznesowych korzystających z usług pośrednictwa internetowego 2019/1150
Sprzedawcy-firmy mogą poprosić o rozstrzygnięcie sporu powstałego między nimi a eBay poprzez mediację. Spór może być skierowany przez jedną ze stron do·Centrum dla skutecznego rozstrzygania sporów (Centre for Effective Dispute Resolution, CEDR) - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie, gdzie w ramach CEDR zostanie wyznaczony mediator.
Informacje o obsłudze skarg na podstawie rozporządzenia UE w sprawie propagowania sprawiedliwości i przejrzystości dla użytkowników biznesowych korzystających z usług pośrednictwa internetowego 2019/1150
Od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. firma eBay GmbH otrzymała 304 skargi dotyczące usług eBay od zarejestrowanych sprzedawców-firm na eBay.pl. Skargi dotyczą głównie informacji o koncie, ograniczeń, kwestii związanych z zawieszeniem konta i płatnościami. Średni czas rozpatrywania i zamykania skargi wynosił 0,89 dnia. Wszystkie skargi zostały rozpatrzone.
Centrum prasowe
Informacje prasowe dla mediów znajdziesz w naszym Biurze prasowym - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie.
eBay.pl na Facebooku
Dołącz do nas na Facebooku - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie!