Pomoc
Pomoc
Przeszukaj Pomoc Przeszukaj Pomocporady
Wpisz szukane słowo

Jak płacić bonami upominkowymi i kuponami eBay

Jak działają bony upominkowe i kupony

Bony upominkowe

  • Pozwalają płacić za zakupy.

  • Możesz od nas kupić, jeżeli mieszkasz w USA lub Kanadzie.

  • Możesz przesłać e-mailem lub przekazać wybranej osobie.

Kupony

  • Uprawniają do zniżki w określonej wysokości przy zakupie.

  • Wysyłamy bezpośrednio do wybranych użytkowników.

Warunki płatności bonami i kuponami

Bony upominkowe

  • Nie tracą ważności, a za ich niewykorzystanie nie jest pobierana opłata.

  • Możesz przekazać innej osobie.

  • Sprzedawca musi przyjmować płatności PayPal.

  • Musisz zapłacić PayPalem w ciągu 10 dni od zakończenia aukcji.

  • Przy jednorazowym zakupie możesz zrealizować kilka bonów.

  • Jeśli zrealizujesz bon częściowo, pozostałą część otrzymasz na konto PayPal.

  • Sprawdź dodatkowe warunki na drugiej stronie bonu.

Kupony

  • Muszą być ważne. Data ważności jest podana na kuponie.

  • Sprzedawca musi przyjmować płatności PayPal.

  • Musisz zapłacić PayPalem w ciągu 10 dni od zakończenia aukcji.

  • Przy jednorazowym zakupie możesz zrealizować tylko 1 kupon.

  • Nie można ich realizować w serwisie Half.com

  • Jeśli wygrasz aukcję z licytacją, musisz kupić przedmiot, nawet jeśli nie możesz użyć kuponu, który chciałeś wykorzystać.

Jak zapłacić bonem lub kuponem

  1. Kliknij przycisk Zapłać teraz.

  2. W polu Kod podaj kod podany na bonie / kuponie.

    • Jeśli otrzymasz kod e-mailem, skopiuj i wklej go.

  3. Kliknij przycisk Zastosuj, a następnie Kontynuuj.

  4. Zaloguj się do konta PayPal.

  5. Wybierz sposób finansowania płatności i kliknij Kontynuuj.

    • Jeśli wartość bonu / kuponu nie pokrywa całej kwoty, zapłać resztę z salda konta PayPal lub kartą kredytową.

  6. Zatwierdź płatność.

Sprawdź:
  • Czy bon / kupon dotyczy tylko określonej kategorii.

  • Czy wpisujesz poprawny kod.

  • Czy kupon nie stracił ważności.

  • Czy adres e-mail podany na bonie / kuponie jest dodany do Twojego konta PayPal.
    Jeśli nie jest, zaloguj się do PayPal i przejdź do Profil > Dodaj lub usuń adres e-mail.

  • Kwota bonu / kuponu zostanie nam zwrócona.

  • Otrzymasz zwrot w wysokości zapłaconej kwoty.

Skontaktuj się z obsługą klienta

Jeśli w Pomocy nie ma tematów, których szukasz, zadaj pytanie.

Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

 Kontakt z nami

Zapytaj użytkowników

Uzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi