Zaznacz przedmioty, do których chcesz dodać nr przesyłki lub potwierdzenia dostawy.
Kliknij Dodaj numer przesyłki.
Wpisz nr przesyłki lub potwierdzenia dostawy.
Jeśli rozpoznamy przewoźnika, jego nazwa pokaże się w polu Przewoźnik. Jeśli nie, wpisz nazwę przewoźnika samodzielnie.
Zatwierdź zmiany.
Powiadomimy kupującego o aktualizacji zamówienia i numerze przesyłki.
Co dzieje się, gdy dodasz nr przesyłki do zamówienia
Gdy podasz nr przesyłki poprzez Mój eBay:
Wyślemy do kupującego e-maila z tym numerem i łączem do strony przewoźnika.
Pozwoli to kupującemu łatwo sprawdzić status przesyłki.
Nr przesyłki będzie widoczny:
Dla Ciebie: pod nazwą przedmiotu w Mój eBay > Sprzedane i szczegółach zamówienia.
Dla kupującego: w Historii zakupów i szczegółach zamówienia.
Jeśli zaoferujesz czas na wysyłanie przesyłki w tym samym dniu roboczym lub w ciągu 1 dnia roboczego i dodasz numer przesyłki w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu płatności kupującego, automatycznie otrzymasz 5-gwiazdkową ocenę szczegółową za komunikację.
Gdzie znajdziesz nr przesyłki jako kupujący
Jeśli sprzedawca poda nr przesyłki poprzez swój Mój eBay > Sprzedane, będzie on widoczny dla Ciebie w Historii zakupów i szczegółach zamówienia. Może być także dostępne łącze do strony przewoźnika, na której sprawdzisz status przesyłki.
Jeśli nr przesyłki nie jest widoczny w Mój eBay, skontaktuj się ze sprzedawcą.
Jeśli zapłaciłeś(łaś) za przesyłkę ze śledzeniem, sprzedawca może przekazać Ci nr przesyłki emailem.
Skontaktuj się z obsługą klienta
Jeśli w Pomocy nie ma tematów, których szukasz, zadaj pytanie.