Wytyczne dla użytkowników
Ograniczone
- Książki elektroniczne (e-booki) muszą być wystawione w kategorii Wszystko inne > Pozostałe.
- Oferty zawierające listy hurtowe muszą być wystawione w kategorii Wszystko inne > Pozostałe.
Zawartość kompilacji i treści informacyjnych musi być zgodna z zasadami dotyczącymi przedmiotów w formie elektronicznej, przy czym przedmioty muszą być dostarczone w fizycznej postaci (np. na płycie CD) i wystawione na sprzedaż w kategorii Wszystko inne > Pozostałe.
Niedozwolone
- Oferty sprzedaży kompilacji i treści informacyjnych zawierające informacje na temat innych kategorii.
- Dołączanie kompilacji lub treści informacyjnych do innych oferti jako przedmiotu gratisowego.
- Oferty zawierające nazwy lub słowa kluczowe konkretnych marek, chyba że w ofercie wystawiany jest produkt danej marki. (Zobacz także nasze zasady dotyczące manipulowania wyszukiwaniem i przeglądaniem).
- Oferty zawierające nadmierną liczbę słów kluczowych do opisania zawartości kompilacji lub treści informacyjnych.
- Oferowanie informacji, jak kupić konkretne przedmioty lub otrzymać je za darmo poza serwisem eBay.
- Oferty zawierające adresy lub łącza (np. www.idzdomojejwitryny.com) umożliwiające zakup przedmiotów poza serwisem eBay. (Zobacz także zasady dotyczące łączy).
Działania na eBay muszą być zgodne z tymi zasadami, Umową z użytkownikiem eBay i obowiązującymi przepisami prawa oraz prowadzone z poszanowaniem praw osób trzecich. Jeśli działania nie spełniają tych wymagań, możemy podjąć odpowiednie kroki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i Umową z użytkownikiem eBay lub możemy być do tego prawnie zobowiązani. Kroki te mogą obejmować na przykład: usunięcie oferty sprzedaży lub innych treści, wysłanie ostrzeżenia, ograniczenie działań lub zawieszenie konta.
Dlaczego wprowadziliśmy te zasady?
- Dbamy o to, aby kompilacje i treści informacyjne były wystawiane w odpowiednich kategoriach i aby kupujący wiedzieli, co otrzymają.
- Staramy się także zapobiegać stosowaniu spamu opartego na słowach kluczowych, gdyż może on generować mylące wyniki wyszukiwania. Może to mieć miejsce, gdy sprzedawcy umieszczają w treści ofert słowa lub informacje (np. nazwy marek lub słowa dotyczące popkultury) w celu uzyskania — w nieuczciwy sposób — maksymalnej widoczności w wynikach wyszukiwania.