Jeśli podejrzewasz, że Twoje konto mogło zostać przejęte, przejdź do naszego artykułu dotyczącego uzyskania pomocy, gdy ktoś przejmie Twoje konto
Aby Twoje konto było bezpieczne, zalecamy regularne aktualizowanie hasła. Wyślemy Ci wiadomość e-mail, jeśli do Twojego konta zalogowano się za pomocą nowego urządzenia lub nowej przeglądarki, których wcześniej nie używano do uzyskiwania dostępu do konta. Jeśli nie rozpoznasz danych logowania, zmień hasło i poinformuj nas o tym.
Resetowanie hasła, jeśli go nie pamiętasz
Jeśli nie pamiętasz hasła, wybierz przycisk Zresetuj hasło poniżej:
Zresetuj hasło — otwiera się w nowym oknie lub karcie
Ze względów bezpieczeństwa poprosimy Cię o weryfikację za pomocą wiadomości e-mail lub wiadomości tekstowej. Jeśli wybierzesz weryfikację za pomocą wiadomości e-mail i nie otrzymasz jej w ciągu 5 minut, zajrzyj do folderu ze spamem lub do kosza. Jeśli masz konto sprzedawcy, musisz potwierdzić numer telefonu zarejestrowany na Twoim koncie przed weryfikacją.
Zmiana hasła ze względów bezpieczeństwa
Jeśli znasz obecne hasło i chcesz je zmienić, wybierz przycisk Zmień hasło poniżej:
Zmień hasło — otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Możesz także zmienić hasło w sekcji Konto na stronie Mój eBay. Jak to zrobić:
- Przejdź do strony Logowanie i bezpieczeństwo — otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie.
- Wybierz Edytuj obok pola Hasło.
- Podaj obecne hasło i nowe hasło.
- Wybierz Zapisz.
Aby dowiedzieć się więcej o ochronie konta, zapoznaj się z naszymi wskazówkami dotyczącymi dbania o bezpieczeństwo konta eBay.
Wskazówka
Pamiętaj, aby logować się również za pomocą nowego hasła, jeśli używasz aplikacji eBay.
Rozwiązywanie problemów ze zmianą hasła
Jeśli nie udało Ci się pomyślnie wykonać powyższych czynności i masz problemy ze zmianą lub zresetowaniem hasła, spróbuj skorzystać z następujących porad:
- Upewnij się, że klawisz Caps Lock jest wyłączony, gdy wpisujesz nowe hasło
- Wyczyść pamięć podręczną i pliki cookie
- Sprawdź, czy Twoja przeglądarka nie wypełnia automatycznie pola hasła starym hasłem. Jeśli tak jest, wpisz nowe hasło ręcznie lub wyłącz automatyczne wypełnianie w ustawieniach przeglądarki
- Jeśli jesteś sprzedawcą i musisz potwierdzić swój zarejestrowany numer telefonu, rozpocznij cały proces jeszcze raz, żeby upewnić się, że wpisałeś(łaś) poprawny numer telefonu.
Jeśli próbowałeś(łaś) zmienić hasło więcej niż 5 razy w ciągu ostatnich 24 godzin, musisz przed kolejną próbą odczekać 24 godziny.