Artykuł na 2 min

Wystawianie opinii kupującym

Wystawianie opinii kupującym to dobra okazja, aby podziękować im za zakup. Zalecamy wystawienie opinii, gdy tylko zapłacą. W zamian za to chętniej wystawią opinię Tobie.

Jako sprzedawca możesz wystawić kupującemu tylko pozytywną opinię. Jest to zgodne ze standardami branżowymi, ponieważ firmy zazwyczaj nie mają możliwości publikowania publicznych recenzji swoich klientów. Możesz wystawić opinię przez maksymalnie 90 dni od daty zakończenia transakcji.

Jeśli uważasz, że kupujący naruszył którąkolwiek z naszych zasad, zgłoś kupującego - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie, aby nas o tym powiadomić. Pamiętaj, że pozytywa opinia z negatywnym komentarzem może wprowadzać w błąd innych użytkowników i dlatego zostanie usunięta.

Jak wystawić opinię kupującemu

Aby wystawić opinię: 

  1. Przejdź do sekcji Sprzedaż, a następnie Zamówienia w Panelu Sprzedawcy - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie lub na stronie Mój eBay - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie.
  2. Wybierz przedmioty, a następnie wybierz Wystaw opinię.
  3. Wybierz Pozytywna, wpisz komentarz, a następnie wybierz Wystaw opinię.

Wskazówka
Jeśli uważasz, że otrzymana opinia narusza nasze Zasady dotyczące opinii, możesz skontaktować się z nami i poprosić o usunięcie tej opinii.

Odpowiadanie na opinie otrzymane za sprzedane przedmioty | eBay

Zapoznaj się z naszymi zaleceniami dotyczącymi postępowania z negatywnymi lub neutralnymi opiniami od kupujących.

Wyświetlanie opinii kupujących i odpowiadanie na nie

Dowiedz się, jak dodawać komentarze do wystawionej lub otrzymanej opinii lub poprosić kupującego o zmianę oceny.

Zasady dotyczące opinii

Chcemy, aby Twoje opinie właściwie odzwierciedlały poziom obsługi, który zapewniasz kupującym, dlatego usuniemy szkodliwe lub nieistotne komentarze i zdjęcia w ramach opinii.

Czy ten artykuł był pomocny?

Pokrewne tematy pomocy