Jesteś kupującym i chcesz wystawić opinię sprzedawcy? Przeczytaj nasz artykuł o wystawianiu opinii sprzedawcom
Jako sprzedawca możesz wystawić kupującemu tylko pozytywną opinię. Jest to zgodne ze standardami branżowymi, ponieważ firmy zazwyczaj nie mają możliwości publikowania publicznych recenzji swoich klientów. Możesz wystawić opinię przez maksymalnie 90 dni od daty zakończenia transakcji.
Jeśli uważasz, że kupujący naruszył którąkolwiek z naszych zasad, zgłoś kupującego - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie, aby nas o tym powiadomić. Pamiętaj, że pozytywa opinia z negatywnym komentarzem może wprowadzać w błąd innych użytkowników i dlatego zostanie usunięta.
Jak wystawić opinię kupującemu
Aby wystawić opinię:
- Przejdź do sekcji Sprzedaż, a następnie Zamówienia w Panelu Sprzedawcy - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie lub na stronie Mój eBay - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie.
- Wybierz przedmioty, a następnie wybierz Wystaw opinię.
- Wybierz Pozytywna, wpisz komentarz, a następnie wybierz Wystaw opinię.
Wskazówka
Jeśli uważasz, że otrzymana opinia narusza nasze Zasady dotyczące opinii, możesz skontaktować się z nami i poprosić o usunięcie tej opinii.
Odpowiadanie na opinie otrzymane za sprzedane przedmioty | eBay
Zapoznaj się z naszymi zaleceniami dotyczącymi postępowania z negatywnymi lub neutralnymi opiniami od kupujących.
Wyświetlanie opinii kupujących i odpowiadanie na nie
Dowiedz się, jak dodawać komentarze do wystawionej lub otrzymanej opinii lub poprosić kupującego o zmianę oceny.
Chcemy, aby Twoje opinie właściwie odzwierciedlały poziom obsługi, który zapewniasz kupującym, dlatego usuniemy szkodliwe lub nieistotne komentarze i zdjęcia w ramach opinii.