Artykuł na 2 min

Informacje dla sprzedawców, jak odwołać się od naszej decyzji w sprawie zwrotu lub nieotrzymania przedmiotu

Jeśli zostaliśmy poproszeni o pomoc w rozwiązaniu problem między Tobą a kupującym, lecz nie zgadzasz się z naszą decyzją, możesz się od niej odwołać i dostarczyć nam nowe informacje w ciągu 30 dni od zamknięcia sprawy.

Za każdym razem, gdy zostaniemy poproszeni o pomoc, dokładamy wszelkich starań, aby podjąć sprawiedliwą decyzję. Czasem możesz jednak nie zgadzać się z naszą decyzją, szczególnie jeśli masz dodatkowe informacje, które powinny zostać uwzględnione.

Gdy złożysz odwołanie, ponownie rozpatrzymy sprawę, uwzględniając wszystkie podane przez Ciebie nowe informacje, a następnie przekażemy Ci ostateczną decyzję. Zazwyczaj udzielamy odpowiedzi w ciągu 48 godzin, ale czasami może to potrwać trochę dłużej.

Informacje potrzebne, gdy się odwołujesz

Od decyzji możesz odwołać się w każdej chwili w ciągu 30 dni od zamknięcia sprawy.

Jeśli chcesz odwołać się od decyzji w danej sprawie, musisz podać nowe, dodatkowe informacje przemawiające na Twoją korzyść. Mogą to być na przykład:

  • Informacje o śledzeniu przesyłki wskazujące, że kupujący otrzymał przedmiot przed zamknięciem sprawy. Jeśli łączny koszt zamówienia (łączna liczba przedmiotów, koszt wysyłki i podatek) wynosi 550 EUR lub więcej, wymagane jest potwierdzenie odbioru podpisem
  • Potwierdzenie dostarczenia zwracanego przedmiotu na niewłaściwy adres lub zaginięcia paczki
  • Dokumentacja potwierdzająca zgodność przedmiotu z opisem w ofercie sprzedaży
  • Potwierdzenie, że kupujący otrzymał zwrot pieniędzy, zanim sprawa została zamknięta

Odwoływanie się od decyzji

Aby odwołać się od decyzji, wykonaj następujące czynności:

  1. Przejdź do Wskaźników sprzedawcy ― otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie.
  2. Rozwiń pozycję Zamknięta bez rozwiązania przez sprzedawcę, aby zobaczyć swoje opcje.
  3. Wybierz Zobacz sprawy i znajdź odpowiedni przedmiot na liście.
  4. Wybierz Zobacz szczegóły, a następnie prześlij nam odwołanie.

Obsługa sporów dla płatności

W niektórych sytuacjach kupujący może poprosić swój bank lub inną instytucję finansową o otwarcie sporu dla płatności, jeśli uzna, że pojawił się problem z zamówieniem. Spory dla płatności mogą przyjąć formę obciążenia zwrotnego lub inny rodzaj sporu. Aby uzyskać więcej informacji, jak obsługiwać te spory i jak możemy pomóc, przeczytaj informacje na temat obsługi sporów dla płatności.

Czy ten artykuł był pomocny?

Pokrewne tematy pomocy