Jesteś kupującym i chcesz odwołać się od decyzji? Przeczytaj nasz artykuł dla kupujących o odwoływaniu się od decyzji
Jeśli kupujący wystawił Ci opinię, którą uważasz za nierzetelną lub niesprawiedliwą, zapoznaj się z informacjami na stronie o sporach dotyczących opinii
Za każdym razem, gdy zostaniemy poproszeni o pomoc, dokładamy wszelkich starań, aby podjąć sprawiedliwą decyzję. Czasem możesz jednak nie zgadzać się z naszą decyzją, szczególnie jeśli masz dodatkowe informacje, które powinny zostać uwzględnione.
Gdy złożysz odwołanie, ponownie rozpatrzymy sprawę, uwzględniając wszystkie podane przez Ciebie nowe informacje, a następnie przekażemy Ci ostateczną decyzję. Zazwyczaj udzielamy odpowiedzi w ciągu 48 godzin, ale czasami może to potrwać trochę dłużej.
Informacje potrzebne, gdy się odwołujesz
Od decyzji możesz odwołać się w każdej chwili w ciągu 30 dni od zamknięcia sprawy.
Jeśli chcesz odwołać się od decyzji w danej sprawie, musisz podać nowe, dodatkowe informacje przemawiające na Twoją korzyść. Mogą to być na przykład:
- Informacje o śledzeniu przesyłki wskazujące, że kupujący otrzymał przedmiot przed zamknięciem sprawy. Jeśli łączny koszt zamówienia (łączna liczba przedmiotów, koszt wysyłki i podatek) wynosi 550 EUR lub więcej, wymagane jest potwierdzenie odbioru podpisem
- Potwierdzenie dostarczenia zwracanego przedmiotu na niewłaściwy adres lub zaginięcia paczki
- Dokumentacja potwierdzająca zgodność przedmiotu z opisem w ofercie sprzedaży
- Potwierdzenie, że kupujący otrzymał zwrot pieniędzy, zanim sprawa została zamknięta
Odwoływanie się od decyzji
Aby odwołać się od decyzji, wykonaj następujące czynności:
- Przejdź do Wskaźników sprzedawcy ― otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie.
- Rozwiń pozycję Zamknięta bez rozwiązania przez sprzedawcę, aby zobaczyć swoje opcje.
- Wybierz Zobacz sprawy i znajdź odpowiedni przedmiot na liście.
- Wybierz Zobacz szczegóły, a następnie prześlij nam odwołanie.
Obsługa sporów dla płatności
W niektórych sytuacjach kupujący może poprosić swój bank lub inną instytucję finansową o otwarcie sporu dla płatności, jeśli uzna, że pojawił się problem z zamówieniem. Spory dla płatności mogą przyjąć formę obciążenia zwrotnego lub inny rodzaj sporu. Aby uzyskać więcej informacji, jak obsługiwać te spory i jak możemy pomóc, przeczytaj informacje na temat obsługi sporów dla płatności.