Jesteś sprzedawcą i chcesz odwołać się od decyzji? Przeczytaj nasz artykuł dla sprzedawców o odwoływaniu się od decyzji
Gdy poprosisz nas o pomoc, zapoznamy się ze szczegółami i skontaktujemy się z Tobą i kupującym w ciągu 48 godzin, aby poinformować Was o decyzji.
Jeśli otrzymamy prośbę o pomoc, możemy poprosić kupującego o zwrócenie Ci przedmiotu w dowolnej z poniższych sytuacji:
- Nie możemy określić, czy przedmiot otrzymany przez kupującego jest zgodny z opisem w ofercie sprzedaży
- Oferujesz zwroty i obowiązuje określony przez Ciebie okres zwrotu
- Zwrot został już przez Ciebie zaakceptowany
Jeśli poprosisz nas o pomoc, a zwrócony przedmiot nosi ślady używania lub jest uszkodzony, nie będziesz mógł(mogła) potrącić części kwoty zwrotu pieniędzy kupującego, aby pokryć straty.
Poproś nas o pomoc
Możesz poprosić nas o pomoc w zakładkach Zwroty ― otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie lub Prośby i spory ― otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie w Panelu Sprzedawcy ― otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie albo na stronie Mój eBay ― otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie za pomocą polecenia obok zamówienia. Zapoznaj się z instrukcjami podanymi poniżej:
Wskazówka
Zawsze, gdy jest to możliwe, zamiast proszenia nas o pomoc, zalecamy rozwiązanie problemu kupującego. Jeśli zamkniemy sprawę na korzyść kupującego, na Twoim koncie możemy odnotować problem z transakcją, który może wpłynąć na Twój poziom obsługi.
Kiedy możesz poprosić nas o pomoc
Gdy kupujący poinformuje Cię o problemie z zamówieniem, masz 3 dni robocze, aby go rozwiązać. Jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana w tym czasie, możesz poprosić nas o pomoc.
Nie musisz zwracać się do nas o pomoc od razu po upływie 3 dni roboczych. Jeśli nadal rozwiązujesz problem z kupującym, masz maksymalnie 30 dni po zakupie, aby poprosić nas o pomoc.
Jeśli wystąpią problemy po zwróceniu przedmiotu, możesz zgłosić problem i poprosić nas o pomoc zgodnie z powyższymi instrukcjami.
Co się stanie, kiedy poprosisz nas o pomoc
Zapoznamy się ze sprawą i postaramy się znaleźć sprawiedliwe rozwiązanie. Odpowiedź przekazujemy zwykle w ciągu 48 godzin, ale jeśli potrzebujemy dodatkowych informacji, może to zająć więcej czasu. Gdy rozstrzygniemy sprawę, poinformujemy o tym Ciebie i sprzedawcę.
- Jeśli rozstrzygniemy sprawę na Twoją korzyść, zostanie ona natychmiast zamknięta i nie musisz podejmować żadnych działań
- Jeśli rozstrzygniemy sprawę na korzyść kupującego, wyślemy mu pełny zwrot pieniędzy i postaramy się o zwrot pieniędzy od Ciebie. Jeśli tak się stanie, nie otrzymasz zwrotu opłat, a sprawa zostanie uznana za „zamkniętą bez rozwiązania przez sprzedawcę”, co może mieć wpływ na Twój poziom obsługi
- Jeśli nie zgadzasz się z naszym rozwiązaniem, zawsze możesz się odwołać, podając nowe informacje w ciągu 30 dni od zamknięcia sprawy
Więcej informacji o tym, jak rozstrzygamy sprawy, znajdziesz w zasadach dotyczących Gwarancji zwrotu pieniędzy eBay.