Pomoc
Pomoc
Przeszukaj Pomoc Przeszukaj Pomocporady
Wpisz szukane słowo

Kiedy możesz utracić prawo do wystawienia opinii

W pewnych sytuacjach użytkownicy mogą stracić prawo do korzyści wynikających z systemu opinii.

Jeśli kupujący nie zapłaci za przedmiot, sprzedający może zgłosić przeciwko niemu sprawę w Centrum rozstrzygania:

  • Jeśli na koncie kupującego zostanie zanotowana zaległa płatność i nie odpowie on na otwartą wobec niego sprawę, negatywna lub neutralna opinia wystawiona przez niego dla tej transakcji zostanie usunięta. 

  • Jeśli nie wystawił jeszcze opinii, po zanotowaniu zaległej płatności na jego koncie kupujący nie będzie miał już możliwości wystawienia opinii.

Skontaktuj się z obsługą klienta

Jeśli w Pomocy nie ma tematów, których szukasz, zadaj pytanie.

Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

 Kontakt z nami

Zapytaj użytkowników

Uzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi