Artykuł na 3 minuty

Odpowiadanie na opinie otrzymane za sprzedane przedmioty

Rozumiemy, że pozytywne opinie są dla Ciebie ważne, chociaż nie wpływają na Twój poziom obsługi. Jeśli uważasz, że opinia kupującego nie jest rzetelna lub sprawiedliwa, możesz spróbować rozwiązać ten problem, odpowiadając na opinię lub prosząc o jej zmianę.

Aby rozwiązać problem, zalecamy udzielenie odpowiedzi bezpośrednio na opinię kupującego lub poproszenie kupującego o zmianę oryginalnej oceny i komentarza.

Odpowiedz kupującemu

Możesz odpowiedzieć kupującemu ze swojej Karty opinii. Gdy odpowiesz, komentarz będzie widoczny bezpośrednio poniżej komentarza w ramach opinii wystawionej przez kupującego. 

Odpowiedz na opinię kupującego ― otwiera się w nowym oknie lub na nowej karcie

Wyślij do kupującego prośbę o zmianę opinii

Możesz poprosić o zmianę tylko w przypadku opinii, która została wystawiona nie więcej niż 30 dni temu. W roku kalendarzowym możesz złożyć 5 próśb o zmianę opinii.

Prośba o zmianę opinii ― otwiera się w nowym oknie lub na nowej karcie

Wskazówka
Na każde 1000 opinii w roku możesz złożyć 5 dodatkowych próśb o zmianę opinii. Te dodatkowe prośby o zmianę opinii nie są jednak przenoszone na następny rok.

Co się stanie, gdy poprosisz o zmianę opinii?

Jeśli wyślesz prośbę o zmianę opinii, wyślemy Ci wiadomość e-mail ze wszystkimi szczegółami.

Kupujący ma wtedy 10 dni, aby:

  • Zmienić opinię ― jeśli kupujący zaakceptuje prośbę, poprowadzimy go przez proces zmiany oceny i komentarza. Po zmianie opinii oryginalne komentarze nie będą już widoczne na eBay
  • Odrzucić prośbę ― jeśli kupujący odrzuci prośbę, może zdecydować, czy chce podać Ci uzasadnienie swojej decyzji

Jeśli po 7 dniach kalendarzowych kupujący nie podejmie działań, wyślemy mu przypomnienie. Jeśli kupujący nadal nie odpowie po 10 dniach, prośba o zmianę wygaśnie. Pamiętaj, że opinia niespełniająca Twoich oczekiwań jest opinią tylko jednej osoby i nie będzie mieć wpływu na Twój poziom obsługi.

W niektórych przypadkach możemy usunąć lub zmienić opinię. Więcej informacji znajdziesz w Zasadach dotyczących poziomu obsługi i opinii.

Pamiętaj, że nawet opinia niespełniająca Twoich oczekiwań jest opinią tylko jednej osoby i nie będzie mieć wpływu na Twój poziom obsługi.

Czy ten artykuł był pomocny?

Pokrewne tematy pomocy