|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

MTS Ariston 691216 Zapasowy termostat 11"

Tekst oryginalny
MTS Ariston 691216 Spare 11" Thermostat
Stan:
Nowy
Dostępne: 10 / Sprzedane: 90
Cena:
GBP 38,99
Około193,94 zł
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: WORCESTERSHIRE, Worcestershire, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 162095167763
Ostatnia aktualizacja: 07-02-2024 16:21:16 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Fabrycznie nowy, nieużywany, nieotwierany i nieuszkodzony przedmiot w oryginalnym opakowaniu ...
Brand
Ariston
MPN
691216
Type
Thermostats
EAN
Does not apply

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Advanced Water Company
Stewart Robinson
1 Racecourse Road
Pershore
Worcestershire
WR10 2EY
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT58827568310
:liam-Eku.oc.bewbmulp@selas
Numer VAT (NIP):
  • GB 154740511
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 04044837
Wystawiam faktury VAT.
Warunki prowadzenia sprzedaży
If you receive goods that are damaged, not required or not what you were expecting please contact us using the procedures shown in this section. All returns within 30 days of purchase must be logged through eBay Returns, anything after 30 days will be dealt with through Plumbweb’s own returns procedure, either through the Contact Seller button or by e-mailing to: sales@plumbweb.co.uk.
 
Plumbweb operate in line with the Consumer Contracts Regulations.
 
Cancelling Orders
 
Should you wish to cancel your order and return your goods you must notify us within 14 days of receipt of goods. To enable this, within the Transaction History section in My eBay, from the drop down options on the right hand side select Return This Item and then select Changed My Mind from the Request a Return screen. Once we have confirmed your return you must send the items back to us and we will process your refund within 14 days of receipt. Please ensure that goods are sent back adequately packed and by a secure means as any damages or losses will result in your refund being declined.
 
Receipt of Damaged Goods
 
If you have received goods that are damaged, within the Transaction History section in My eBay, from the drop down options on the right hand side, select Return This Item and then select the relevant option from the Request a Return screen for us to take action straight away. For certain items we may request photographic evidence of the damage so please do not tamper with any items that are damaged upon delivery. If there is visible damage to the packaging, please make a note of this when signing for the delivery.
 
Returning Faulty Goods
 
To return Faulty items within 30 days of receipt, go to the Transaction History section in My eBay, from the drop down options on the right hand side, select Return This Item and then select the relevant option from the Request a Return screen for us to take action straight away. To return faulty items after 30 days of receipt please contact us using the 'Contact Seller' option in eBay explaining details of the fault. If goods are found to be faulty within 30 days of receiving them, we will either provide a free post label to enable you to return items to your local DPD Shop (details of your nearest store can be found by selecting the link in the email containing your free post label) or we will arrange a third-party collection of the goods. If goods are found to be faulty after 30 days of receiving them this will be covered by the manufacturers warranty and we are required to follow their returns procedure. All warranty claims will be investigated and you will be advised on how to proceed with a claim for faulty goods providing the warranty period has not lapsed.
 
Additional Terms & Conditions
 
We do not offer compensation for any sub sequential loss arising from damaged or faulty goods, please ensure that all goods are inspected before installation. This includes claims for hours lost whilst replacing faulty items or testing to ascertain if the product we have supplied is actually faulty. We would always recommend that you call us for advice on faulty items before replacing or returning as some manufacturers may investigate and resolve any issues themselves. We will where possible provide technical advice to determine if there is a potential fault with your system. It is expressly understood, however, that all such technical advice or assistance is given without liability and we, the seller, assume no obligation or liability for the advice or assistance given or results obtained there from. All such advice or assistance being given is accepted at the buyer’s risk. We would always recommend that any work carried out following information or advice we have provided is done so by a fully qualified engineer.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Plumbweb

Plumbweb

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 37 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (11 852)

d***s (326)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ponad rok temu
Zakup potwierdzony
All good
Zobacz wszystkie opinie