Zdjęcie 1 z 2
Tescopoly: How One Shop Came Out on Top and Why It ... by Andrew Simms Paperback
8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
Stan:
Dostępne: 3 / Sprzedane: 2
Wysyłka:
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,8% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 301891567086
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 10:18:31 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Tescopoly: How One Shop Came Out on Top and Why it Matters
- Book Title
- Tescopoly: How One Shop Came Out on Top and Why it Matters
- ISBN
- 1845295110
- EAN
- 9781845295110
- Binding
- Paperback / softback
- Date of Publication
- 20070329
- Release Title
- Tescopoly: How One Shop Came Out on Top and Why it Matters
- Artist
- Simms, Andrew
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Publication Year
- 2007
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Tescopoly: How One Shop Came Out on Top and Why It Matters
- Item Height
- 134mm
- Publisher
- Little, Brown Book Group
- Item Width
- 200mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 274g
- Number of Pages
- 384 Pages
O tym produkcie
Product Information
You can shop anywhere you like -- as long as it's Tesco The inexorable rise of supermarkets is big news but have we really taken on board what this means for our daily lives, and those of our children? In this searing analysis Andrew Simms, director of the acclaimed think-and-do-tank the New Economics Foundation and the person responsible for introducing 'Clone Towns' into our vernacular, tackles a subject none of us can afford to ignore. The book shows how the supermarkets -- and Tesco in particular -- have brought: Banality -- homogenized high streets full of clone stores Ghost towns -- superstores have drained the life from our town centres and communities A Supermarket State -- this new commercial nanny state that knows more about you than you think Profits from poverty -- shelves full of global plunder, produced for a pittance Global food domination -- as the superstores expand overseas But there's change afoot, with evidence of the tide turning and consumer campaigns gaining ground. Simms ends with suggestions for change and coporate reformation to safeguard our communities and environment -- all over the world. This book has been written and published independently from the Tescopoly Alliance and is not endorsed by them.
Product Identifiers
Publisher
Little, Brown Book Group
ISBN-13
9781845295110
eBay Product ID (ePID)
88279136
Product Key Features
Publication Name
Tescopoly: How One Shop Came Out on Top and Why It Matters
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2007
Type
Textbook
Number of Pages
384 Pages
Dimensions
Item Height
134mm
Item Width
200mm
Item Weight
274g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- DE 281042328
- EL 996857788
- ES N8267548I
- FR 27823676960
- GB 922696893
- IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 301891567086
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 10:18:31 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
GB, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Belgia, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Cały świat, Chile, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Gruzja, Hiszpania, Holandia, Hongkong, Indie, Irlandia, Islandia, Izrael, Japonia, Jordania, Kanada, Korea Południowa, Kuwejt, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Malediwy, Malezja, Malta, Maroko, Norwegia, Nowa Zelandia, Peru, Polska, Portugalia, Rwanda, Singapur, Sri Lanka, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tajlandia, Węgry, Włochy, Łotwa
Wykluczenia:
Afganistan, Australia, Austria, Jemen, Libia, Nauru, Niemcy, Rosja, Somalia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 301891567086
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 301891567086
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (12 661 980)
0***s (1714)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very happy with my purchase
k***c (2699)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item not as described, replacement sent. Thank you.
l***k (564)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Awesome item, thankyou!