Rozważ skontaktowanie się z nami przed zamknięciem konta. Cieszymy się, że jesteś z nami i zrobimy, co w naszej mocy, aby pomóc Ci w rozwiązaniu wszelkich problemów.
Jeśli mimo to chcesz zamknąć konto, upewnij się, że:
- Wszystkie opłaty i inne koszty sprzedaży zostały uregulowane, a saldo Twoich dostępnych środków wynosi zero
- Nie masz aktywnych ofert na przedmiot
- Nie masz transakcji oczekujących (tj. aktywnych ofert, oczekujących płatności, oczekujących zwrotów, sporów dla płatności, zaległych wypłat, które mają zostać przekazane na Twoje konto bankowe, lub statusu oczekującego)
- Wszystkie subskrypcje zostały anulowane
Wskazówka
Jeśli na Twoje konto nałożono ograniczenia lub obecnie nie spełnia naszych minimalnych standardów obsługi dla sprzedawców, musisz skontaktować się z nami, aby zamknąć konto.
Co się stanie po wysłaniu prośby o zamknięcie konta?
W ciągu 24 godzin od otrzymania Twojej prośby wyślemy Ci powiadomienie o jej statusie na zarejestrowany adres e-mail i za pomocą Wiadomości eBay. Zamknięcie konta zajmuje zazwyczaj 30 dni od dnia, w którym otrzymamy prośbę. Jeśli w ciągu ostatnich 30 dni na Twoim koncie były transakcje, płatności, roszczenia lub spory, zamknięcie konta może zająć do 60 dni.
Po tym czasie trwale zamkniemy Twoje konto i usuniemy Twoje dane. Jeśli zmienisz zdanie, zanim zamkniemy Twoje konto, możesz skontaktować się z nami i poprosić o przywrócenie konta, jeśli jest prowadzone zgodnie z zasadami (nie jest objęte ograniczeniami ani zawieszone).
- Zamknięcie konta oznacza także zamknięcie wszystkich Twoich działań na eBay związanych z tą samą tożsamością, np. eBay Partner Network (EPN)
- Aby znowu korzystać z serwisu eBay, konieczne będzie założenie nowego konta — otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Usunięcie danych
Jeśli zaakceptujemy prośbę o usunięcie danych, usuniemy wszystkie dane osobowe, które musimy usunąć na mocy przepisów prawa.
Dane osobowe usuwamy, wykorzystując zatwierdzone metody, takie jak usuwanie bezpośrednie, anonimizacja, pseudonimizacja i agregacja. Musisz wyczyścić pamięć podręczną, usunąć pliki cookie i historię przeglądania z każdej przeglądarki używanej do logowania do konta eBay oraz usunąć aplikację eBay z urządzeń mobilnych.
Po usunięciu danych i zamknięciu konta wyślemy wiadomość z potwierdzeniem na Twój zarejestrowany adres e-mail.
Jakie dane przechowujemy?
Po usunięciu zachowujemy zapis Twojej prośby i naszą odpowiedź. Przechowujemy także niektóre dane osobowe, które musimy lub możemy przechowywać zgodnie z przepisami prawa, aby:
- Spełnić obowiązek przechowywania danych finansowych i prawnych serwisu eBay
- Wykrywać i rozwiązywać problemy związane z bezpieczeństwem lub funkcjonalnością, w tym chronić przed nieuczciwymi lub nielegalnymi działaniami;
- Korzystać z prawa do wolności wyrażania opinii i informacji
- Wnosić roszczenia prawne lub chronić się przed nimi
- Dostarczać zamawiane towary i świadczyć usługi lub wypełniać w inny sposób zobowiązania wynikające z umów między eBay a użytkownikami
- Rozliczać salda należne Tobie lub eBay
- Przekazywać Ci informacje podatkowe
- Poinformować Cię, jeśli wystąpi problem w zakresie zdrowia publicznego
Będziemy korzystać z przechowywanych danych osobowych wyłącznie w tych celach. Usuniemy je, gdy nie będziemy już ich potrzebować. Po usunięciu danych możemy kontaktować się z Tobą, jeśli będziemy musieli rozliczyć nieuregulowane saldo lub przekazać informacje podatkowe.
Zamknij konto — otwiera się w nowym oknie lub nowej karcieJeśli potrzebujesz pomocy, aby zamknąć konto zmarłego użytkownika eBay, skontaktuj się z nami.