Jesteś kupującym i szukasz informacji na temat sporów dotyczących opinii? Przeczytaj nasz artykuł na temat rozwiązywania sporów dotyczących opinii ze sprzedawcami
Aby rozwiązać problem, zalecamy udzielenie odpowiedzi bezpośrednio na opinię kupującego lub poproszenie kupującego o zmianę oryginalnej oceny i komentarza.
Odpowiedz kupującemu
Możesz odpowiedzieć kupującemu ze swojej Karty opinii. Gdy odpowiesz, komentarz będzie widoczny bezpośrednio poniżej komentarza w ramach opinii wystawionej przez kupującego.
Odpowiedz na opinię kupującego ― otwiera się w nowym oknie lub na nowej karcieWyślij do kupującego prośbę o zmianę opinii
Możesz poprosić o zmianę tylko w przypadku opinii, która została wystawiona nie więcej niż 30 dni temu. W roku kalendarzowym możesz złożyć 5 próśb o zmianę opinii.
Prośba o zmianę opinii ― otwiera się w nowym oknie lub na nowej karcieWskazówka
Na każde 1000 opinii w roku możesz złożyć 5 dodatkowych próśb o zmianę opinii. Te dodatkowe prośby o zmianę opinii nie są jednak przenoszone na następny rok.
Co się stanie, gdy poprosisz o zmianę opinii?
Jeśli wyślesz prośbę o zmianę opinii, wyślemy Ci wiadomość e-mail ze wszystkimi szczegółami.
Kupujący ma wtedy 10 dni, aby:
- Zmienić opinię ― jeśli kupujący zaakceptuje prośbę, poprowadzimy go przez proces zmiany oceny i komentarza. Po zmianie opinii oryginalne komentarze nie będą już widoczne na eBay
- Odrzucić prośbę ― jeśli kupujący odrzuci prośbę, może zdecydować, czy chce podać Ci uzasadnienie swojej decyzji
Jeśli po 7 dniach kalendarzowych kupujący nie podejmie działań, wyślemy mu przypomnienie. Jeśli kupujący nadal nie odpowie po 10 dniach, prośba o zmianę wygaśnie. Pamiętaj, że opinia niespełniająca Twoich oczekiwań jest opinią tylko jednej osoby i nie będzie mieć wpływu na Twój poziom obsługi.
W niektórych przypadkach możemy usunąć lub zmienić opinię. Więcej informacji znajdziesz w Zasadach dotyczących opinii.