|Wystawione w kategorii:
Sprzedawca zakończył tę ofertę sprzedaży w dniu Śr, 2 cze o 16:42, ponieważ przedmiot nie był już dostępny.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

SPOT GEN3 Satellite GPS Personal Tracker

Subscription Required. Authorized SPOT Distributor.
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10 / Sprzedane: 66
Cena:
GBP 114,04
Około575,83 zł
Wysyłka:
GBP 13,00 (około 65,64 zł) Wysyłka przyspieszona. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Poole, Dorset, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 8 maj a Śr, 15 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 2 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 112092095602
Ostatnia aktualizacja: 02-06-2021 16:35:28 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Fabrycznie nowy, nieużywany, nieotwierany i nieuszkodzony przedmiot w oryginalnym opakowaniu ...
Warranty
2 years included
Type
Handheld GPS Personal Tracker & Communicator
MPN
893049001493
Model
SPOT Gen3 GPS Satellite Tracker & Communicator
Satellite Network
SPOT / Globalstar
Coverage
Regional coverage
Contract Type
Annual messaging contract required
Manufacturer Part Number
Does Not Apply
Brand
SPOT
EAN
Does not apply

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Global Telesat Communications
David Phipps
19-25 Nuffield Road
Poole, Nuffield Industrial Estate
Dorset
BH17 0RU
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT09210820210
:liam-Eku.oc.taseletlabolg@selas
Numer VAT (NIP):
  • GB 990 3562 02
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06764531
Wystawiam faktury VAT.
Warunki prowadzenia sprzedaży
Returns Policy
You have the right to cancel your order within 14 days of the delivery date (not including the day of delivery).   If you wish to cancel, please contact us through the eBay messaging system and we will arrange cancellation straight away.
 
It is your responsibility to return the goods to us. Please retain proof of posting, the goods remain your responsibility until they are received by us. If you cancel your purchase and the goods that you return are damaged or have reduced in value because you have unreasonably handled them, we may recover the loss in value of the goods from you, or make a deduction from your refund (as appropriate).
 
New Contract and SIM-only connections: Please note that when you ask us to activate your SIM card you are agreeing that we can start your network services before the end of the cancellation period. If you then cancel your contract, we may charge you for the line rental and other network services you used before cancellation, together with any charges due for the remainder of the minimum contract term you agreed to.  
 
Prepay and top-up voucher purchases: Please note that by requesting a top-up for your SIM card you are agreeing that we can start providing your network services before the end of the cancellation period and that by doing so, you lose your right to cancel your purchase of the top-up voucher. However, you still retain the right to cancel your contract for the purchase of any associated prepay device.
 
Faulty/Blacklisted and SIM Locked Equipment:  If after receiving your SIM card from us you discover that your equipment is faulty, blacklisted or has been SIM locked by another provider we cannot offer a refund for your airtime unless you have not yet requested activation of your SIM. It is your responsibility to check that your equipment is fully functioning and not SIM locked before you buy airtime from us and ask us to activate it.
 
What if my goods don't work? In the unlikely event that your goods don’t work we will do everything we can to help you.
 
Faulty goods* returned less than 30 days after your date of receipt
For all devices, please call our technical support helpline. We hope your device will be working as expected after your call, but if it's not, please call our customer service team and we'll happily look into providing an identical exchange (or a refund, for standalone and prepay devices only).
 
Faulty goods* greater than 28 days after your date of receipt
For all devices which are within the manufacturer's warranty period, should the Technical Support Helpline be unable to resolve your fault, then they will be happy to book your device in for a repair. This service is free of charge subject to manufacturer's warranty. Where there are circumstances which have reasonably prevented the return within 28 days we will happily provide an identical exchange**  
 
Please note:
* We will not be able to offer an exchange or a free of charge repair where the faults are not covered by the manufacturer's warranty (for example accidental damage and moisture damage). In most cases accidental damage can be repaired but there will be a charge to do this, as accidental damage is not covered by the warranty, if you wish us to, we will gladly arrange a repair for you.
** The right to return faulty goods applies to the goods only and will not entitle you to terminate your network contract (where applicable) with your network provider.   Important Where a refund is provided for prepay devices, this will only be given in respect of the price paid for the goods and cannot be provided for any airtime and you should retain your SIM card to use any airtime purchased with the goods.   All exchanges are subject to stock availability.   Where possible, goods must be returned with the original and intact packaging.   Our returns policies do not affect your statutory rights.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma