Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Plunkett's Advertising and Branding Industry Almanach 2008: Reklama i marka–
US $119,49
Około459,10 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
“The book is in great condition overall. Please feel free to request additional photos or ask ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Carbondale, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a Pn, 30 wrz do 43230
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 115901796848
Ostatnia aktualizacja: 27-10-2023 20:47:03 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- Subject
- Directories, Marketing / General, Advertising & Promotion
- ISBN
- 9781593921095
- Subject Area
- Business & Economics, Référence
- Publication Name
- Plunkett's Advertising and Branding Industry Almanac 2008 : Advertising and Branding Industry Market Research, Statistics, Trends and Leading Companies
- Publisher
- Plunkett Research, LTD.
- Item Length
- 11 in
- Publication Year
- 2008
- Type
- Not Available
- Format
- CD-ROM / Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 2 in
- Item Weight
- 64.1 Oz
- Item Width
- 8.5 in
- Number of Pages
- 538 Pages
O tym produkcie
Product Information
Covers the fields of advertising, marketing and branding, from advertising on radio and television to direct mail, from online advertising to branding and public relations to paid search inclusion. This book also covers trends in such areas as advertising agencies, marketing consultants, online advertising, branding strategies, and more.
Product Identifiers
Publisher
Plunkett Research, LTD.
ISBN-10
1593921098
ISBN-13
9781593921095
eBay Product ID (ePID)
64014538
Product Key Features
Number of Pages
538 Pages
Publication Name
Plunkett's Advertising and Branding Industry Almanac 2008 : Advertising and Branding Industry Market Research, Statistics, Trends and Leading Companies
Language
English
Subject
Directories, Marketing / General, Advertising & Promotion
Publication Year
2008
Type
Not Available
Subject Area
Business & Economics, Référence
Format
CD-ROM / Trade Paperback
Dimensions
Item Height
2 in
Item Weight
64.1 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in
Additional Product Features
Target Audience
Scholarly & Professional
Edition Description
Annual
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Opinie sprzedawców (100)
- 5***5 (2474)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyWell packed. Nice product. Fast shipping. Would buy again.
- n***s (812)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyEverything went okay, recommended!
- c***n (12)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyFast and efficient. Item as described