|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Global Entertainment Media : Between Cultural Imperialism and Cul

Stan:
Bardzo dobry
Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Dostępne: 2
Cena:
GBP 4,07
Około20,33 zł
Wysyłka:
GBP 8,00 (około 39,96 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Dunfermline, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 25 cze a Pt, 12 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 2 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 116083611334
Ostatnia aktualizacja: 11-05-2024 01:58:49 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in ...
Features
EX-LIBRARY
Book Title
Global Entertainment Media : Between Cultural Imperialism and Cul
ISBN
9780415519823
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Global Entertainment Media: between Cultural Imperialism and Cultural Globalization
Item Height
254mm
Author
Tanner Mirrlees
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
178mm
Subject
Sociology, Anthropology, Advertising, Business
Item Weight
567g
Number of Pages
308 Pages

O tym produkcie

Product Information

A critical cultural materialist introduction to the study of global entertainment media. In Global Entertainment Media, Tanner Mirrlees undertakes an analysis of the ownership, production, distribution, marketing, exhibition and consumption of global films and television shows, with an eye to political economy and cultural studies. Among other topics, Mirrlees examines: Paradigms of global entertainment media such as cultural imperialism and cultural globalization. The business of entertainment media: the structure of capitalist culture/creative industries (financers, producers, distributors and exhibitors) and trends in the global political economy of entertainment media. The governance of global entertainment media: state and inter-state media and cultural policies and regulations that govern the production, distribution and exhibition of entertainment media and enable or impede its cross-border flow. The new international division of cultural labor (NICL): the cross-border production of entertainment by cultural workers in asymmetrically interdependent media capitals, and economic and cultural concerns surrounding runaway productions and co-productions. The economic motivations and textual design features of globally popular entertainment forms such as blockbuster event films, TV formats, glocalized lifestyle brands and synergistic media. The cross-cultural reception and effects of TV shows and films. The World Wide Web, digitization and convergence culture.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415519823
eBay Product ID (ePID)
139734376

Product Key Features

Author
Tanner Mirrlees
Publication Name
Global Entertainment Media: between Cultural Imperialism and Cultural Globalization
Format
Paperback
Language
English
Subject
Sociology, Anthropology, Advertising, Business
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
308 Pages

Dimensions

Item Height
254mm
Item Width
178mm
Item Weight
567g

Additional Product Features

Title_Author
Tanner Mirrlees
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Better World Books Ltd
Sarah Duguid
Unit 10, Castle Industrial Centre
Queensferry Road
Dunfermline
Fife
KY11 8NT
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT73414838310
:skaF362248 38310
:liam-Eku.oc.skoobdlrowretteb@troppusku
Numer VAT (NIP):
  • GB 938775170
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06570267
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
uk_better_world_books

uk_better_world_books

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,6 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (523 184)

o***i (167)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Not as described
i***f (280)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Pleasure doing business with you though this book doesn’t have a hardcover….
l***e (412)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping, book arrived in good condition.