Zdjęcie 1 z 2
Global Entertainment Media : Between Cultural Imperialism and Cul
Stan:
“Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Dostępne: 2
Wysyłka:
Znajduje się w: Dunfermline, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 25 cze a Pt, 12 lip do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,5% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 116083611334
Ostatnia aktualizacja: 11-05-2024 01:58:49 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Bardzo dobry
- Uwagi sprzedawcy
- Features
- EX-LIBRARY
- Book Title
- Global Entertainment Media : Between Cultural Imperialism and Cul
- ISBN
- 9780415519823
- Publication Year
- 2013
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Global Entertainment Media: between Cultural Imperialism and Cultural Globalization
- Item Height
- 254mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 178mm
- Subject
- Sociology, Anthropology, Advertising, Business
- Item Weight
- 567g
- Number of Pages
- 308 Pages
O tym produkcie
Product Information
A critical cultural materialist introduction to the study of global entertainment media. In Global Entertainment Media, Tanner Mirrlees undertakes an analysis of the ownership, production, distribution, marketing, exhibition and consumption of global films and television shows, with an eye to political economy and cultural studies. Among other topics, Mirrlees examines: Paradigms of global entertainment media such as cultural imperialism and cultural globalization. The business of entertainment media: the structure of capitalist culture/creative industries (financers, producers, distributors and exhibitors) and trends in the global political economy of entertainment media. The governance of global entertainment media: state and inter-state media and cultural policies and regulations that govern the production, distribution and exhibition of entertainment media and enable or impede its cross-border flow. The new international division of cultural labor (NICL): the cross-border production of entertainment by cultural workers in asymmetrically interdependent media capitals, and economic and cultural concerns surrounding runaway productions and co-productions. The economic motivations and textual design features of globally popular entertainment forms such as blockbuster event films, TV formats, glocalized lifestyle brands and synergistic media. The cross-cultural reception and effects of TV shows and films. The World Wide Web, digitization and convergence culture.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415519823
eBay Product ID (ePID)
139734376
Product Key Features
Publication Name
Global Entertainment Media: between Cultural Imperialism and Cultural Globalization
Format
Paperback
Language
English
Subject
Sociology, Anthropology, Advertising, Business
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
308 Pages
Dimensions
Item Height
254mm
Item Width
178mm
Item Weight
567g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Better World Books Ltd
Sarah Duguid
Unit 10, Castle Industrial Centre
Queensferry Road
Dunfermline
Fife
KY11 8NT
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 938775170
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06570267
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 116083611334
Ostatnia aktualizacja: 11-05-2024 01:58:49 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Dunfermline, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Afryka, Albania, Ameryka Południowa, Ameryka Środkowa i Karaiby, Armenia, Azerbejdżan, Azja Południowo-Wschodnia, Bangladesz, Bhutan, Białoruś, Bliski Wschód, Bośnia i Hercegowina, Chiny, Czarnogóra, Fidżi, Gruzja, Guam, Indie, Jemen, Kazachstan, Kirgistan, Kiribati, Korea Południowa, Libia, Macedonia Północna, Malediwy, Meksyk, Mikronezja, Mongolia, Nauru, Nepal, Niue, Nowa Kaledonia, Pakistan, Palau, Papua-Nowa Gwinea, Polinezja Francuska, Rosja, Samoa Amerykańskie, Samoa Zachodnie, Serbia, Somalia, Sri Lanka, Tadżykistan, Tonga, Turkmenistan, Tuvalu, Ukraina, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Wyspy Cooka, Wyspy Marshalla, Wyspy Salomona
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
GBP 8,00 (około 39,96 zł) | GBP 7,00 (około 34,96 zł) | Stany Zjednoczone | Wysyłka ekonomiczna (Economy Int'l Postage) |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 116083611334
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 116083611334
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (523 184)
o***i (167)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Not as described
i***f (280)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Pleasure doing business with you though this book doesn’t have a hardcover….
l***e (412)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping, book arrived in good condition.