|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Strategic Marketing Planning by Peter Reed - Paperback Textbook

Stan:
Bardzo dobry
The book is in very good condition - Please refer to the photos
Koniec promocji za: 2d 15h
Cena:
AU $25,20
Około66,02 zł
Poprzednio AU $28,00 Co oznacza ta cena?
Ostatnia cena sprzedaży podana przez sprzedawcę
Zaoszczędź AU $2,80 (10% taniej)
Wysyłka:
AU $42,00 (około 110,04 zł) Australia Post International Standard. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Eaglehawk, VIC, Australia
Dostawa:
Szacowana między Pt, 31 maj a Wt, 11 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 116179842139

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“The book is in very good condition - Please refer to the photos”
Personalised
Yes
Subject Area
N/A
Book Title
Strategic Marketing
Publication Name
Strategic Marketing Planning
Publisher
Thomson
Subject
Accounting, Marketing
Publication Year
2006
Series
N/A
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Author
Peter w. Reed
Educational Level
Adult & Further Education
Level
Advanced, Business
Features
N/A
Country/Region of Manufacture
Unknown
ISBN
9780170128650

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Bangin Retro Wares

Bangin Retro Wares

99,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 7,2 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (2 558)

9***i (7)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Items in great condition, exactly as described. Also shipped rapidly in great packaging!
7***o (827)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Easy transaction fast postage thanks!
h***u (360)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller. Totally recommended. Will totally use them again.