Zdjęcie 1 z 1
![Przewodnik MSP po ostatecznym doświadczeniu klienta: optymalizacja usług... - Zdjęcie 1 z 1](https://i.ebayimg.com/images/g/UowAAOSw8DBmRusE/s-l500.jpg)
Przewodnik MSP po ostatecznym doświadczeniu klienta: optymalizacja usług...–
Stan:
“This book shows signs of regular use and wear but remains in sound condition. Pages may have light ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Wysyłka:
Znajduje się w: Saint Joseph, Missouri, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 24 cze a Cz, 27 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 116184863387
Ostatnia aktualizacja: 17-06-2024 12:17:18 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- MPN
- 9780578986678
- ISBN
- 9780578986678
- Publication Year
- 2021
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Book Title
- MSP's Guide to the Ultimate Client Experience : Optimizing Service Efficiency, Account Management Productivity, and Client Engagement with a Modern Digital-First Approach
- Publisher
- Azurative LLC
- Genre
- Technology & Engineering, Business & Economics
- Topic
- General
O tym produkcie
Product Information
The cloud and digital technologies have led to a dramatic overhaul of everyday life. We no longer shop, play, date and especially work like we did just twenty years ago. When we look around, we see major big-box retailers going out of business not because they didn't have clean, well-stocked stores but because they failed to evolve a digital strategy to utilize those stores.The process of digital transformation is remaking everything. But no one should recognize this change better than MSPs - digital transformation made the modern MSP industry. RMMs gave IT service companies the technology that turned them into SaaS providers, justifying a SaaS-like pricing model of monthly recurring revenue. MRR has shaped the industry ever since.Digital transformation of an MSPs internal business operations is over. Nearly every MSP now uses cloud-based infrastructure for quoting, ticketing, invoicing, and integrating other cloud-based tools beyond the RMM to enhance and extend their service offerings such as backup and cloud servers.But while MSPs have benefitted from their own internal digital transformation, most have yet to apply these changes in a way that a client directly experiences. It's as if MSPs have digitized their "store inventory," but not their "store." Clients are expected to interact with MSPs the same way they did when the industry began.This book shows you how to transform your client experience into something truly exceptional. It shows you how a digital-first client experience completely remakes the way you can land, onboard, manage and grow clients.
Product Identifiers
Publisher
Azurative LLC
ISBN-10
0578986671
ISBN-13
9780578986678
eBay Product ID (ePID)
28057253564
Product Key Features
Book Title
MSP's Guide to the Ultimate Client Experience : Optimizing Service Efficiency, Account Management Productivity, and Client Engagement with a Modern Digital-First Approach
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
General
Publication Year
2021
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Additional Product Features
Target Audience
Trade
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 116184863387
Ostatnia aktualizacja: 17-06-2024 12:17:18 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Saint Joseph, Missouri, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Bangladesz, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Fidżi, Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Gruzja, Gujana, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jemen, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Kongo, Korea Południowa, Kostaryka, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Monako, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Nauru, Nepal, Niemcy, Niger, Nigeria, Nikaragua, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polska, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Rumunia, Rwanda, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Salwador, Samoa Zachodnie, San Marino, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Stany Zjednoczone, Surinam, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Uganda, Urugwaj, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wielka Brytania, Wietnam, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa
Wykluczenia:
Barbados, Gujana Francuska, Gwadelupa, Libia, Martynika, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Reunion, Rosja, Ukraina, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
US $3,99 (około 16,33 zł) | Stany Zjednoczone | Wysyłka standardowa (USPS First Class®) | Szacowana między Pn, 24 cze a Cz, 27 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 116184863387
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 116184863387
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (695)
2***0 (15)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Timely delivery. Item as described.
m***s (209)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fantastic item, shipping and packaging! Great seller!
l***b (1586)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
thanks