|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Przewodnik MSP po ostatecznym doświadczeniu klienta: optymalizacja usług...

Tekst oryginalny
The MSP's Guide to the Ultimate Client Experience: Optimizing service...
Stan:
Dobry
This book shows signs of regular use and wear but remains in sound condition. Pages may have light ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $6,35
Około25,99 zł
Wysyłka:
US $3,99 (około 16,33 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Saint Joseph, Missouri, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 24 cze a Cz, 27 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 116184863387
Ostatnia aktualizacja: 17-06-2024 12:17:18 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“This book shows signs of regular use and wear but remains in sound condition. Pages may have light ...
MPN
9780578986678
ISBN
9780578986678
Publication Year
2021
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
MSP's Guide to the Ultimate Client Experience : Optimizing Service Efficiency, Account Management Productivity, and Client Engagement with a Modern Digital-First Approach
Author
Jeff Farris
Publisher
Azurative LLC
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Topic
General

O tym produkcie

Product Information

The cloud and digital technologies have led to a dramatic overhaul of everyday life. We no longer shop, play, date and especially work like we did just twenty years ago. When we look around, we see major big-box retailers going out of business not because they didn't have clean, well-stocked stores but because they failed to evolve a digital strategy to utilize those stores.The process of digital transformation is remaking everything. But no one should recognize this change better than MSPs - digital transformation made the modern MSP industry. RMMs gave IT service companies the technology that turned them into SaaS providers, justifying a SaaS-like pricing model of monthly recurring revenue. MRR has shaped the industry ever since.Digital transformation of an MSPs internal business operations is over. Nearly every MSP now uses cloud-based infrastructure for quoting, ticketing, invoicing, and integrating other cloud-based tools beyond the RMM to enhance and extend their service offerings such as backup and cloud servers.But while MSPs have benefitted from their own internal digital transformation, most have yet to apply these changes in a way that a client directly experiences. It's as if MSPs have digitized their "store inventory," but not their "store." Clients are expected to interact with MSPs the same way they did when the industry began.This book shows you how to transform your client experience into something truly exceptional. It shows you how a digital-first client experience completely remakes the way you can land, onboard, manage and grow clients.

Product Identifiers

Publisher
Azurative LLC
ISBN-10
0578986671
ISBN-13
9780578986678
eBay Product ID (ePID)
28057253564

Product Key Features

Book Title
MSP's Guide to the Ultimate Client Experience : Optimizing Service Efficiency, Account Management Productivity, and Client Engagement with a Modern Digital-First Approach
Author
Jeff Farris
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
General
Publication Year
2021
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics

Additional Product Features

Target Audience
Trade

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

The Winnings Club

The Winnings Club

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,6 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (695)

2***0 (15)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Timely delivery. Item as described.
m***s (209)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fantastic item, shipping and packaging! Great seller!
l***b (1586)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
thanks