|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

ZASADY MARKETINGU autorstwa Philipa Kotlera III EDYCJA

Tekst oryginalny
PRINCIPLES OF MARKETING by Philip Kotler 3rd EDITION
Stan:
Bardzo dobry
Cena:
US $15,99
Około63,11 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Lebanon, Pennsylvania, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 8 cze a Pn, 10 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 125141039075
Ostatnia aktualizacja: 02-07-2022 17:21:03 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Type
Textbook
Publication Name
principles of marketing
Topic
Marketing
Subjects
Business, Economics & Industry
Subject
Business & Economics
ISBN
9780137017317
EAN
9780137017317
Publication Year
1985
Format
Hardcover
Language
English
Book Series
Prentice-Hall Series in Marketing
Author
Philip Kotler
Publisher
Prentice Hall PTR
Edition
3
Number of Pages
720 Pages

O tym produkcie

Product Information

The 12th edition of this popular text continues to build on four major marketing themes: building and managing profitable customer relationships, building and managing strong brands to create brand equity, harnessing new marketing technologies in the digital age, and marketing in a socially responsible way around the globe. Thoroughly updated and streamlined, "Principles of Marketing" tells the stories that reveal the drama of modern marketing, reflecting the major trends and forces that are impacting this dynamic and ever-changing field. Topics include: the marketing environment, managing information, consumer & business buyer behavior, segmentation, targeting, and positioning, branding strategies, distribution channels, advertising and sales promotion, direct marketing, and the global marketplace. An excellent tool for anyone in marketing and sales, whether self- or corporate- employed.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0137017316
ISBN-13
9780137017317
eBay Product ID (ePID)
4423965

Product Key Features

Edition
3
Author
Philip Kotler
Format
Hardcover
Language
English
Book Series
Prentice-Hall Series in Marketing
Publication Year
1985
Number of Pages
720 Pages

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.K636 1986
Publication Date
1985-12-01
Group
College Audience
Lccn
85-017015
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
20

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Griffs_Thrifts

Griffs_Thrifts

99,7% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 14 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 433)

o***l (578)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived quickly and in fantastic shape. Would by from again with no hesitation.
z***h (652)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Outstanding item, price and Seller...thanks for the great memories. A+++++
y***a (197)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Awesome seller thanks a lot!