Zdjęcie 1 z 1
Building Customer-brand Relationships by Schultz, Barnes, Schultz, Azzaro New..
Stan:
Dostępne: 5
Wysyłka:
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,1% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 125427742166
Ostatnia aktualizacja: 13-04-2024 03:03:10 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- PublishedOn
- 2015-10-30
- Title
- Building Customer-brand Relationships
- ISBN
- 9781138133761
- EAN
- 9781138133761
- Publication Year
- 2015
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Building Customer-Brand Relationships
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 454g
- Number of Pages
- 480 Pages
O tym produkcie
Product Information
Almost every advertising, promotion, or marketing communications textbook is based on an inside-out approach, focusing on what the marketer wants to communicate to customers and prospects. This text takes a different view - that the marketer and the customer build the ongoing brand value together. Rather than the marketer trying to 'sell', the role of the marketer is to help customer buy. To do that, a customer view is vital and customer insight is essential. Customer insights allow the marketer to understand which audiences are important for a product, what delivery forms are appropriate, and what type of content is beneficial. Building Customer-Brand Relationships is themed around the four key elements marketing communicators use in developing programs - audiences, brands, delivery, and content - but provides an innovative approach to marketing communications in the 'push-pull' marketplace that combines traditional outbound communications (advertising, sales promotion, direct marketing, and PR) with the inbound or 'pull' media of Internet, mobile communications, social networks, and more. Its 'customer-centric' media planning approach covers media decision before dealing with creative development, and emphasizes measurement and accountability. The text's concepts have been used successfully around the world, and can be adapted and adjusted to any type of product or service.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138133761
eBay Product ID (ePID)
225732923
Product Key Features
Publication Name
Building Customer-Brand Relationships
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
480 Pages
Dimensions
Item Weight
454g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 125427742166
Ostatnia aktualizacja: 13-04-2024 03:03:10 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Australia, Japonia, Kanada, Unia Europejska, Wielka Brytania
Wykluczenia:
Afganistan, Austria, Jemen, Libia, Nauru, Niemcy, Rosja, Somalia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 125427742166
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 125427742166
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 860 693)
7***0 (1715)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Highly recommended
s***e (1902)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Well packaged. Arrived promptly. Many thanks. Credit to eBay A***
i***0 (373)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Many Thanks!!