|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Metody badawcze w psychologii: - Oprawa miękka, autorstwa Nestora Paula G.; - Dopuszczalne

Tekst oryginalny
Research Methods in Psychology: - Paperback, by Nestor Paul G.; - Acceptable
Stan:
Do przyjęcia
Cena:
US $25,72
Około104,00 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Philadelphia, Pennsylvania, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 7 maj a Cz, 9 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 125917922652
Ostatnia aktualizacja: 03-05-2024 01:21:54 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Do przyjęcia: Na książce widoczne są wyraźne ślady używania. Okładka lub oprawa może być uszkodzona, ...
Book Title
Research Methods in Psychology: Investigating Human Behavior
ISBN
9781544323770
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Research Methods in Psychology : Investigating Human Behavior
Item Height
0.8in
Author
Paul G. Nestor, Russell K. Schutt
Item Length
9.1in
Publisher
SAGE Publications, Incorporated
Item Width
7.4in
Item Weight
36.7 Oz
Number of Pages
632 Pages

O tym produkcie

Product Information

Research Methods in Psychology: Investigating Human Behavior draws on fascinating stories to illustrate the entire research process within a unifying conceptual framework.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1544323778
ISBN-13
9781544323770
eBay Product ID (ePID)
21038598107

Product Key Features

Author
Paul G. Nestor, Russell K. Schutt
Publication Name
Research Methods in Psychology : Investigating Human Behavior
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
632 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
0.8in
Item Width
7.4in
Item Weight
36.7 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Bf199.N37 2019
Edition Number
3
Table of Content
PrefaceAcknowledgmentsAbout the AuthorsPART I. RESEARCH FUNDAMENTALSChapter 1. Uncommon Sense and the Scientific Method Biases in Thinking The Scientific Method Psychological Research in the Public Square ConclusionChapter 2. The Research Process Can Money Buy You Happiness? Research Approach Research Toolbox Evaluating and Critiquing Research ConclusionChapter 3. Literature Review in Research The Brain on Marijuana Literature Review in Research Framework for Literature Review Advanced Literature Reviews ConclusionChapter 4. Ethics in Behavioral Research Historical Background Ethical Principles The Institutional Review Board ConclusionChapter 5. Conceptualization and Measurement What Is Happiness? Theoretical Constructs Levels of Measurement The Special Case of Psychometrics Evaluating Measures The Logic of Measurement Validity ConclusionChapter 6. Samples and Generalizations Sample Planning Sampling Methods Sampling Distributions ConclusionPART II. RESEARCH DESIGNSChapter 7. Considering Correlation: Are You a Maximizer or a Satisficer? Are You a Maximizer or a Satisficer? Correlational Research Correlation, Confounds, and Control Variables Decision-Making Strategies in a College Student Sample: Maximizer or Satisficer? ConclusionChapter 8. In Search of Causality: True Experiments Mental Calisthenics for the Brain? Single-Factor Experiment Theater of Independent Variables Measurement and Control Validity in Experiments Can Causality Be Established? ConclusionChapter 9. Experimental Design and Hypothesis Testing Does Exercise Make You Smarter? Basic Experimental Designs Two Options in Assigning Participants Null Hypothesis Significance Testing ConclusionChapter 10. Complex Research Designs Multifactorial Designs Within-Subjects Experiment Between-Subjects Experiment ConclusionChapter 11. Quasi-Experimental and Nonexperimental Designs The Good and the Bad of Media Multitasking Quasi-Experimental Designs Nonequivalent-Control-Group Designs Before-and-After Designs Quasi-Experiments of Media Multitasking Quasi-Experiments of 9/11 Memories Quasi-Experimental Research of Culture and Cognition Developmental Studies Nonexperimental Research ConclusionChapter 12. Small-N and Single-Subject Designs Foundations of Small-N Designs Measuring Targets of Intervention Types of Small-N and Single-Subject Designs Analyzing Small-N and Single-Subject Designs Internal Validity Generalizability ConclusionChapter 13. Survey Research How Happy Are You? Considering Surveys Writing Survey Questions Combining Questions in Indexes and Scales Designing Questionnaires Organizing Surveys Analyzing Surveys ConclusionChapter 14. Qualitative Methods Fundamentals of Qualitative Research Methods for Collecting Qualitative Data Qualitative Interviewing Participant Observation Systematic Observation Focus Groups Qualitative Data Analysis Ethical Issues in Qualitative Research ConclusionPART III. RESEARCH PRODUCTSChapter 15. Quantitative Data Analysis Does Needing Help = Getting Help? Statistical Approach Univariate Distributions Descriptive Statistics Inferential Statistics The Ethics of Statistics ConclusionChapter 16. Essentials of APA Report Writing APA Format Report Organization in APA Format Literature Review Poster Presentation Sample Paper ConclusionAppendix A: Summaries of Frequently Cited Research ArticlesAppendix B: Questions to Ask About a Research ArticleAppendix C: How to Read a Research ArticleAppendix D: Proportions of Area Under Standard Normal CurveAppendix E: Critical Values for t DistributionAppendix F: Critical Values of FAppendix G: Critical Values of Chi-SquareAppendix H: Critical Values of the Correlation CoefficientAppendix I: Table of Random NumbersGlossaryReferencesIndex
Copyright Date
2019
Topic
General, Research & Methodology
Lccn
2018-018809
Dewey Decimal
150.72
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Genre
Psychology

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

AZ Texts LLC
Kiryl Zarubau
228 Park Ave S
38827
10003 New York, NY
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.nurskoob@ofni
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
BooksRun

BooksRun

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 442 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (86 079)

u***s (269)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great!
2***t (363)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller!!
h***2 (75)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Nice book. Fast shipping and delivery time!!