Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Inbound Content: A Step-by-Step Guide To Doing Content Marketing the Inbound Wa
GBP 4,49
Około23,03 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 46,11 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 1 paź a Pt, 11 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126292347634
Ostatnia aktualizacja: 25-08-2024 07:08:06 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Inbound Content: A Step-by-Step Guide To Doing Content Marketing
- ISBN
- 9781119488958
- Publication Year
- 2018
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Inbound Content: a Step-By-Step Guide to Doing Content Marketing the Inbound Way
- Item Height
- 226 mm
- Publisher
- John Wiley & Sons INC International Concepts
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 378 g
- Item Width
- 144 mm
- Number of Pages
- 256 Pages
O tym produkcie
Product Information
Develop and implement an effective content strategy tailored to your business's needs Inbound Content is a step-by-step manual for attracting the right people, turning them into leads, and closing them into customers. Today, everyone knows that content is king. It's how we engage, how we inform, and how we pass the time; content is everywhere, and if you're not leveraging its power to promote your business, you've already been left behind. Having a website and social media is not enough; if you truly want to take advantage of unprecedented levels of connectedness, you have to create content that draws customers in. It's not about blindly expanding reach, it's about reaching out to the right audience. Today's marketplace is no longer about chasing the sale-with the right approach to content, your customers will come to you. Your content must be valuable, relevant, and consistent-but how should it be implemented at the actual content-creation level? This book shows you how to develop a unified strategy, create compelling content tailored to your needs, and utilize that content to its greatest advantage in order to build your brand. Discover the power of storytelling and generate effective content ideas Plan a long-term content strategy and a content creation framework Create great content, promote it, measure it, and analyze its performance Extend your content's value, become a more effective writer, and develop a growth mentality Effective content is worth its weight in marketing gold. It stands out from the noise, and to the customer, looks like an oasis in a desert of clickbait and paid reviews. Inbound Content shows you how to plan, build, and implement your content strategy for unprecedented engagement and sales.
Product Identifiers
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9781119488958
eBay Product ID (ePID)
21046614689
Product Key Features
Number of Pages
256 Pages
Language
English
Publication Name
Inbound Content: a Step-By-Step Guide to Doing Content Marketing the Inbound Way
Publication Year
2018
Subject
Marketing
Type
Textbook
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
226 mm
Item Weight
378 g
Item Width
144 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (3 051 664)
- c***h (192)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood price, fast delivery
- c***h (192)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood price, fast delivery
- e***. (339)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat thanks