Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
7 Powers: The Foundations of Business Strategy By Hamilton Helm .9780998116303
GBP 35,46
Około180,13 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,67 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Cz, 26 wrz a Wt, 8 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126292372370
Ostatnia aktualizacja: 16-06-2024 06:01:02 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- 7 Powers: The Foundations of Business Strategy
- ISBN
- 9780998116303
- Publication Year
- 2016
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- 7 Powers: the Foundations of Business Strategy
- Item Height
- 229 mm
- Publisher
- Deep Strategy
- Subject
- Management, Business
- Item Weight
- 463 g
- Item Width
- 152 mm
- Number of Pages
- 210 Pages
O tym produkcie
Product Information
What are the secrets to making a company enduringly valuable? 7 Powers breaks fresh ground by constructing a comprehensive strategy toolset that is easy for you to learn, communicate and quickly apply. Drawing on his decades of experience as a business strategy advisor, active equity investor and Stanford University teacher, Hamilton Helmer develops from first principles a practical theory of Strategy rooted in the notion of Power, those conditions which create the potential for persistent differential returns. Using rich real-world examples, Helmer rigorously characterizes exactly what your business must achieve to create Power. And create Power it must, for without it your business is at risk. He explains why invention always comes first and then develops the Power Progression to enable you to target when your Power must be established: in the Origination, Take-Off or Stability phases of your business. Every business faces a do-or-die strategy moment: a crux directional choice made amidst swirling uncertainty. To get this right you need at your fingertips a real-time strategy compass to discern your true north. 7 Powers is that compass.
Product Identifiers
Publisher
Deep Strategy
ISBN-13
9780998116303
eBay Product ID (ePID)
233071420
Product Key Features
Publication Year
2016
Subject
Management, Business
Number of Pages
210 Pages
Language
English
Publication Name
7 Powers: the Foundations of Business Strategy
Type
Textbook
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
229 mm
Item Weight
463 g
Item Width
152 mm
Additional Product Features
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (3 048 419)
- t***t (446)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood price & fast delivery.
- l***l (860)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGoods as described
- 1***y (451)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyHappy