Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Corporate sh*tstorm Management. Wie Unternehmen. GA14gel<|

baham_books
  • (2334467)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 62,50
Około317,14 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126297566832

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2019-08-21
Title
Corporate sh*tstorm Management. Wie Unternehmen richtig reagiere
ISBN
9783960955054
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
German
Publication Name
Corporate Shitstorm Management. Wie Unternehmen Richtig Reagieren Und Kommunizieren
Item Height
210 mm
Author
Jessica Gugel
Publisher
Studylab
Subject
Marketing
Item Weight
159 g
Item Width
148 mm
Number of Pages
114 Pages

O tym produkcie

Product Information

Ein Shitstorm ist die geballte Kritik vieler Menschen, die diese in den sozialen Medien zu einer Person oder einem Unternehmen aussern. In der Regel sind bestimmte Vorfalle oder Aussagen der Ausloeser. Seit der Verbreitung von Social Media erleben Unternehmen solche Shitstorms immer haufiger. Die negativen Auswirkungen auf das Vertrauen der Kunden und die Unternehmensreputation sind meist verheerend. Doch koennen Unternehmen einen Shitstorm uberhaupt verhindern? Jessica Gugel erklart, wie betroffene Unternehmen im Ernstfall am besten reagieren. Dazu beleuchtet sie die Ursachen und Rahmenbedingungen von Shitstorms und stellt unterschiedliche Reaktionsstrategien vor. Anhand von Positiv- und Negativbeispielen verdeutlicht Gugel, wie wichtig eine klare Vorgehensweise sowie die richtige Kommunikation sind. Aus dem Inhalt: - Krisenmanagement; - Beschwerdemanagement; - Best Practice; - Worst Practice; - Nestle; - United Airlines

Product Identifiers

Publisher
Studylab
ISBN-13
9783960955054
eBay Product ID (ePID)
5046693108

Product Key Features

Publication Year
2019
Subject
Marketing
Number of Pages
114 Pages
Language
German
Publication Name
Corporate Shitstorm Management. Wie Unternehmen Richtig Reagieren Und Kommunizieren
Type
Textbook
Author
Jessica Gugel
Format
Paperback

Dimensions

Item Height
210 mm
Item Weight
159 g
Item Width
148 mm

Additional Product Features

Title_Author
Jessica Gugel

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 9,4 mln
Dołączył: sie 2011

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (3 043 450)