Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Corporate sh*tstorm Management. Wie Unternehmen. GA14gel<|
GBP 62,50
Około317,14 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 5
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126297566832
Parametry przedmiotu
- Stan
- PublishedOn
- 2019-08-21
- Title
- Corporate sh*tstorm Management. Wie Unternehmen richtig reagiere
- ISBN
- 9783960955054
- Publication Year
- 2019
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- German
- Publication Name
- Corporate Shitstorm Management. Wie Unternehmen Richtig Reagieren Und Kommunizieren
- Item Height
- 210 mm
- Publisher
- Studylab
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 159 g
- Item Width
- 148 mm
- Number of Pages
- 114 Pages
O tym produkcie
Product Information
Ein Shitstorm ist die geballte Kritik vieler Menschen, die diese in den sozialen Medien zu einer Person oder einem Unternehmen aussern. In der Regel sind bestimmte Vorfalle oder Aussagen der Ausloeser. Seit der Verbreitung von Social Media erleben Unternehmen solche Shitstorms immer haufiger. Die negativen Auswirkungen auf das Vertrauen der Kunden und die Unternehmensreputation sind meist verheerend. Doch koennen Unternehmen einen Shitstorm uberhaupt verhindern? Jessica Gugel erklart, wie betroffene Unternehmen im Ernstfall am besten reagieren. Dazu beleuchtet sie die Ursachen und Rahmenbedingungen von Shitstorms und stellt unterschiedliche Reaktionsstrategien vor. Anhand von Positiv- und Negativbeispielen verdeutlicht Gugel, wie wichtig eine klare Vorgehensweise sowie die richtige Kommunikation sind. Aus dem Inhalt: - Krisenmanagement; - Beschwerdemanagement; - Best Practice; - Worst Practice; - Nestle; - United Airlines
Product Identifiers
Publisher
Studylab
ISBN-13
9783960955054
eBay Product ID (ePID)
5046693108
Product Key Features
Publication Year
2019
Subject
Marketing
Number of Pages
114 Pages
Language
German
Publication Name
Corporate Shitstorm Management. Wie Unternehmen Richtig Reagieren Und Kommunizieren
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
210 mm
Item Weight
159 g
Item Width
148 mm
Additional Product Features
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (3 043 450)
- l***l (291)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood condition and promptly sent - thank you
- k***m (463)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyItem as described. Received package in good condition. Thank you very much. Good ebayer.
- l***s (1259)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyArrived quickly thank you