|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

PR 2.0: Kommunikation im Social Web.New 9783639265170 Fast Free Shipping<|

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 102,77
Około512,16 zł
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126297650227

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2010-06-01
Title
PR 2.0: Kommunikation im Social Web
ISBN
9783639265170
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
German
Publication Name
Pr 2.0: Kommunikation Im Social Web
Item Height
229mm
Author
Marie-Christine Schindler
Publisher
Vdm Verlag
Item Width
152mm
Subject
Marketing
Item Weight
336g
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Information

PR erlebt mit der Kommunikation im Social Web eine Renaissance. Twitter, Facebook und Xing sind in aller Munde und der Durchbruch von Social Media in der Kommunikation steht bevor; PR entwickelt sich weiter zu PR 2.0. Was andert konkret? Der Begriff der OEffentlichkeit: oeffentlich ist nicht mehr nur, was in der Zeitung steht. Neue Gatekeeper treten dank Social Media mit einer kraftigeren Stimme aufs Parkett. Die Menschen im Social Web erwarten von Unternehmen, dass sie sich auf den Dialog einlassen und ihrer Organisation auf diese Weise ein (menschliches) Gesicht geben. Das Realtime-Web beschleunigt die Kommunikation und fordert von Organisationen Anpassungen in Ablaufen und Strukturen. Abgesehen davon bleibt die PR-Arbeit, was sie war: eine bewusste, geplante und dauernde Bemuhung, gegenseitiges Verstandnis und Vertrauen aufzubauen. Alter Wein in neuen Schlauchen? Urteilen Sie nach der Lekture dieses Buches selbst. Dieses Buch richtet sich an alle, die sich auf die anstehenden Herausforderungen vorbereiten. Es bietet eine solide theoretische Grundlage aus neuester Literatur, Praxisbeispielen und handfesten Anleitungen zur Umsetzung.

Product Identifiers

Publisher
Vdm Verlag
ISBN-13
9783639265170
eBay Product ID (ePID)
205927514

Product Key Features

Author
Marie-Christine Schindler
Publication Name
Pr 2.0: Kommunikation Im Social Web
Format
Paperback
Language
German
Subject
Marketing
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
336g

Additional Product Features

Title_Author
Marie-Christine Schindler
Country/Region of Manufacture
Germany

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 858 072)

r***m (99)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+++ seller would use again
n***1 (305)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
No problems here, fast delivery of described item
7***u (22)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The book was in excellent condition for a second hand edition . I was very pleased .