|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Strategische Kundenanalyse in mittelgroen Fami. Holzhauser<|

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 84,15
Około423,47 zł
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126299145832

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2015-10-23
Title
Strategische Kundenanalyse in mittelgroen Familienunternehmen :
ISBN
9783658114633
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
German
Publication Name
Strategische Kundenanalyse in Mittelgrossen Familienunternehmen: Eine Analyse in Der Automobilzulieferindustrie
Item Height
210mm
Author
Henny Lena Holzhauser
Publisher
Springer Gabler
Item Width
148mm
Subject
Management, Marketing
Item Weight
476g
Number of Pages
335 Pages

O tym produkcie

Product Information

Henny Lena Holzhauser analysiert die Grunde, warum mittelgrosse Familienunternehmen Strategische Managementkonzepte nicht verwenden, welche Anlasse zu einer Anwendung fuhren koennen und welche Besonderheiten bei der Entwicklung von Konzepten beachtet werden mussen. Der Fokus liegt auf dem Kern des Erfolges: Den Kunden. Im Kontext vergangener Erfolge und dem Durchleben von Unternehmenskrisen entwickelt die Autorin aus der Perspektive von Pfadabhangigkeiten und Pfadbruchen ein Modell der Strategischen Kundenanalyse, das in die Art der Entscheidungsfindung mittelgrosser Familienunternehmen integriert ist. Das Modell soll all jenen Unternehmen als Orientierung dienen, die mit signifikanten wirtschaftlichen Abhangigkeiten von Kunden und stark begrenzten Managementressourcen umgehen mussen. Stellvertretend fur ahnlich strukturierte Branchen liefert die Automobilzulieferindustrie dafur den passenden praktischen Rahmen.

Product Identifiers

Publisher
Springer Gabler
ISBN-13
9783658114633
eBay Product ID (ePID)
224426539

Product Key Features

Author
Henny Lena Holzhauser
Publication Name
Strategische Kundenanalyse in Mittelgrossen Familienunternehmen: Eine Analyse in Der Automobilzulieferindustrie
Format
Paperback
Language
German
Subject
Management, Marketing
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
335 Pages

Dimensions

Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
476g

Additional Product Features

Title_Author
Henny Lena Holzhauser
Country/Region of Manufacture
Germany

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 869 449)

d***a (753)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A1
s***s (1865)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent seller. Thank you.
i***c (494)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Quick delivery and as described, many thanks