|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Multi-Level-Marketing : Empirische Studien zu K. Bosch<|

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 93,55
Około468,85 zł
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126299274872

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2016-01-08
Title
Multi-Level-Marketing : Empirische Studien zu Konsumentenverhalt
ISBN
9783658119157
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
German
Publication Name
Multi-Level-Marketing: Empirische Studien Zu Konsumentenverhalten Und Abwanderung Von Vertriebspartnern
Item Height
210mm
Author
Christian Bosch
Publisher
Springer Gabler
Item Width
148mm
Subject
Marketing
Item Weight
445g
Number of Pages
316 Pages

O tym produkcie

Product Information

Christian Bosch untersucht in dieser Sonderform des Direktvertriebs auf der Grundlage von zwei quantitativen empirischen Studien sowohl das Konsumentenverhalten als auch das Abwanderungsverhalten von Vertriebspartnern. Dabei zeigt er in der ersten Studie, dass die Gestaltung von Verkaufsveranstaltungen fur den Erfolg essentiell ist. Enge soziale Beziehungen zwischen den Akteuren und Teilnehmern fuhren zu einem aus Unternehmenssicht positiveren Konsumentenverhalten. In der zweiten Studie kann erstmals aufgezeigt werden, dass auch im Multi-Level-Marketing die in der einschlagigen Literatur etablierten Einflussfaktoren wie Vergutung und Anerkennung fur erbrachte Leistungen die Abwanderungsabsicht von Vertriebspartnern mindern. Der soziale Nutzen einer Tatigkeit mindert ebenso die Absicht das Unternehmen zu verlassen.

Product Identifiers

Publisher
Springer Gabler
ISBN-13
9783658119157
eBay Product ID (ePID)
224311956

Product Key Features

Author
Christian Bosch
Publication Name
Multi-Level-Marketing: Empirische Studien Zu Konsumentenverhalten Und Abwanderung Von Vertriebspartnern
Format
Paperback
Language
German
Subject
Marketing
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
316 Pages

Dimensions

Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
445g

Additional Product Features

Title_Author
Christian Bosch
Series Title
Kundenmanagement & Electronic Commerce
Country/Region of Manufacture
Germany

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 867 925)

n***e (5)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great
-***s (235)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
There are no product photos or descriptions, but the product I received was exactly what I wanted and perfect! Great performance recording. Thanks to the great seller.
d***e (2915)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All good*****