|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Competitive Marketing: Concepts, Theories and Strategies.9783843374385 New<|

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 110,88
Około551,91 zł
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126299357331

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2011-01-06
Title
Competitive Marketing: Concepts, Theories and Strategies
ISBN
9783843374385
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Competitive Marketing: Concepts, Theories and Strategies
Item Height
229mm
Author
Samson Olanrewaju Ibidunni
Publisher
LAP
Item Width
152mm
Subject
Marketing
Item Weight
345g
Number of Pages
232 Pages

O tym produkcie

Product Information

COMPETITIVE MARKETING focuses on the usage of elements of Marketing Mix in relation to achieving goals and objectives of marketing at different supply of product situation; be it ample, shortage, inflationary or recession period. Competitive Marketing allows both domestic and foreign enterprises compete favourably to the emancipation of individual business organization. It particularly teaches domestic enterprises various marketing strategies including organizational structures/strategies on the best form of managing competition.

Product Identifiers

Publisher
LAP
ISBN-13
9783843374385
eBay Product ID (ePID)
99933652

Product Key Features

Author
Samson Olanrewaju Ibidunni
Publication Name
Competitive Marketing: Concepts, Theories and Strategies
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
232 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
345g

Additional Product Features

Title_Author
Samson Olanrewaju Ibidunni
Country/Region of Manufacture
Germany

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,7 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 853 650)

g***t (3117)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent seller AAAAA
i***2 (44)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Extremely fast delivery, good condition but perhaps not very good, with some writing, library marks and stickers inside
r***e (1490)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Highly recommend this seller. Fantastic quality merchandise with a service to match. Great communication throughout and very quick delivery. Items very carefully and safely packaged to prevent any damage. I will definitely be purchasing from this seller again. 5 Stars ⭐⭐⭐⭐⭐