Zdjęcie 1 z 1
![The Perfect Norm: How to Teach Differentially, Assess Effectively, and M<| - Zdjęcie 1 z 1](https://i.ebayimg.com/images/g/BSMAAOSwUixluKvo/s-l500.jpg)
The Perfect Norm: How to Teach Differentially , Assess Effectively, and M<|
Stan:
Dostępne: 5
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,1% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126306956157
Parametry przedmiotu
- Stan
- PublishedOn
- 2009-02-01
- Title
- The Perfect Norm: How to Teach Differentially, Assess Effectivel
- ISBN
- 9781607520337
- Publication Year
- 2009
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- The Perfect Norm: How to Teach Differentially, Assess Effectively, and Manage a Classroom Ethically in Ways That are Brain-friendly and Culturally Responsive
- Publisher
- IAP
- Subject
- Teaching
- Number of Pages
- 168 Pages
O tym produkcie
Product Information
A volume in Literacy, Language, and Learning Series Editor Patricia Ruggiano Schmidt, Our goal in writing this book was to validate teachers for strong efforts in their life's work. We often observe teachers' frustrations with what they perceive to be a multitude of different hot topics in education that they must attend to now, but which they expect to come and go, like the last hot topics. So, we wanted to help readers see similarities between many of these hot topics -differentiation, multiple intelligences, culturally responsive teaching, brain-friendly strategies, authentic assessment, and ethical classroom management- which we feel are not flashes in the pan. And we trust that serious practitioners will not oversimplify the findings of neuroscientists and their application to education. Reading studies and books by scientists, a number of which are user-friendly, can help ensure that teachers separate the hype from credible information. We have seen this professionally judicious approach in the work of graduate students (Kolinski, 2007) in adopting brain-friendly strategies. We have intentionally packed both theoretical/research-based and practical information in this book because professional educators want to know why they should use certain approaches, models, and strategies. In turn, as professionals, we should be able to explain why we teach the way we do-not to justify, but to educate others about our knowledge-based, reflective, decision-making processes and the impact on student learning. Thus, it is important to read Chapter 1 because it lays a foundation. Each succeeding chapter (2-6) has unique and compelling twists and turns-chock full of ideas to use or to adapt. It is possible to gain lots of ideas, processes, and strategies from reading and implementing (or adapting) even one of the unit chapters, or a part of it. While some of the units are explicitly about literacy, others focus on content using reading, writing, speaking, and listening as critical in the learning process. Thus, literacy skills are reinforced and strengthened. Additionally, some of our colleagues and public school partners have given us feedback that they wanted to implement some of the units and activities themselves. So, feel free to use this book for self-exploration and professional development.
Product Identifiers
Publisher
IAP
ISBN-13
9781607520337
eBay Product ID (ePID)
87269106
Product Key Features
Publication Name
The Perfect Norm: How to Teach Differentially, Assess Effectively, and Manage a Classroom Ethically in Ways That are Brain-friendly and Culturally Responsive
Format
Paperback
Language
English
Subject
Teaching
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
168 Pages
Additional Product Features
Series Title
Literacy, Language & Learning
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126306956157
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie określił metody wysyłki do: Stany Zjednoczone. Skontaktuj się ze sprzedawcą i poproś o wysyłkę do Twojej lokalizacji.
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Australia, Japonia, Kanada, Unia Europejska, Wielka Brytania
Wykluczenia:
Afganistan, Austria, Jemen, Libia, Nauru, Niemcy, Rosja, Somalia, Szwajcaria, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 126306956157
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 126306956157
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 899 931)
a***i (144)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
good
1***i (1860)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived FAST. Top Seller
1***i (1860)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived fast. Top Seller