Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Currie Management Consultants Service Workbook
US $49,43
Około189,57 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Feasterville-Trevose, Pennsylvania, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 30 wrz a Śr, 2 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126428218112
Ostatnia aktualizacja: 25-08-2024 22:09:10 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Release Year
- 2005
- ISBN
- 9780972491792
- Format
- Perfect
- Language
- English
- Book Title
- Service Management Workbook : Achieving Profit Potential in the New Millennium
- Publisher
- Paratwa Partnership, Incorporated
- Genre
- Business & Economics
- Item Length
- 10 in
- Topic
- Industrial Management
- Item Width
- 7 in
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma