|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Transmisja / szerokopasmowy copywriting (8. edycja)

Tekst oryginalny
Broadcast/Broadband Copywriting (8th Edition)
Stan:
Dobry
Cena:
US $63,60
Około255,02 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Feasterville-Trevose, Pennsylvania, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 11 maj a Cz, 16 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126428221171
Ostatnia aktualizacja: 07-05-2024 22:13:30 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Release Year
2009
Book Title
Broadcast/Broadband Copywriting (8th Edition)
ISBN
9780205674527
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Broadcast/Broadband Copywriting
Item Height
1.1in.
Author
Peter B. Orlik
Item Length
9in.
Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
Item Width
7in.
Item Weight
29.3 Oz
Number of Pages
504 Pages

O tym produkcie

Product Information

Broadcast/Broadband Copywriting is the most widely used book for learning how to write all types of copy for the electronic media. This book addresses the fundamental rules and techniques common to electronic media scripting with a depth of coverage unmatched by other texts, but without assuming any prior media writing, production, or advertising experience on the part of the reader. Return to PIC when completed. Thank you!

Product Identifiers

Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
ISBN-10
0205674526
ISBN-13
9780205674527
eBay Product ID (ePID)
71903763

Product Key Features

Author
Peter B. Orlik
Publication Name
Broadcast/Broadband Copywriting
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
504 Pages

Dimensions

Item Length
9in.
Item Height
1.1in.
Item Width
7in.
Item Weight
29.3 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Pn1990.9.A88o7 2009
Edition Number
8
Table of Content
Intro I. COPYWRITING DIMENSIONS. 1. The Copywriting Marketplace. Freelance. Advertising Agency Corporate In-House Government/Institutional In-House Outlet-Based Other Employment Options. Continuity-The Copywriter''s Main Product. Portfolio Creation. 2. Copywriting and the Communication Process. Communication Fundamentals. The Electronic Media Communication Process. 3. Tools of Our Trade. Print Punctuation Versus Audio/Video Punctuation. Tools to Read/Consult. Tools to Pound On, Write with, Write On. Time-The Tool That Rules. Tooling Up. 4. Rational and Emotional Attractions. Rational Attractions. Emotional Attractions. A Plan for Rational/Emotional Proportioning. An Attractions Addendum. 5. Making Sense of Our Audience. Audiences and Attitudes. Progressive Motivation. Psychographics. Account Planning and Message Engagement An Audience Sense Summation. 6. CDVP Factors. Creation. Definition. Validation. Prohibition (Regulatory). Prohibition (Stylistic). A CDVP Reassurance. II. AUDIO COPYWRITING. 7. Key Elements of Audio Writing. Standard Audio Format Productional Terminology. Using Sound Effects. Using Music. Using Silence. The Audio Copywriter as Poet Poetic Packaging. Other Techniques for the Audio Poet Audio''s Essence. 8. Audio Commercials. Commercial Data Block. Generic Classification of Audio Commercials Putting "PUNCH" in the Audio Spot The Ten Audio Commandments An Audio Assurance 9. Additional Audio Endeavors. In-House Data Block. IDs and Transitions. Program Promos. Outlet Promos. Enhancers and Features. On/Off-Air Listener Participations. Interviews and Semiscripts. Special Commercial Challenges. III. VIDEO COPYWRITING. 10. Key Elements of Video Writing. Video Conceptual Vehicles. A Bubble about Animation. Basic Video Production Methods Video Productional Terminology The Audio-Video Coalition. Casting and Voice-Over Considerations 11. The Business of Television Commercials. TV Commercial Data Block. Show It, Use It-The D.D.Q. Getting Recognized and Remembered. Video DR, Infomercials, and Co-op. Retail and Business-to-Business Pitches. The Storyboard Presentation. Avoiding the Storyboard. 12. Additional Video and Broadband Endeavors. In-House Data Block. Outlet IDs and Promos. Television Program Promos on Radio Television Program Promos on Video Interviews and Semiscripts. Specialized Venues Online Applications. The Joy of Visual Selling. IV. CAMPAIGN COPYWRITING. 13. Public Service Assignments. The PSA Defined. The Three Hallmarks of Successful PSAs. Building on Audience Wants. PSA Format Conventions. PSA Data Blocks. Ten Public Service Postulates. A Sample Campaign. What''s in It for the Copywriter. Pitching for the Publics 14. Electronic Media Campaign Construction. Isolating Brand Character. Concept Engineering-Fashioning the Campaign Proposal. Proposal-Related Activities and Implements. Four Case Studies The Campaign Dynamic. 15. Outro Endnotes. Index.
Copyright Date
2010
Target Audience
College Audience
Topic
Media Studies, Journalism, Advertising & Promotion
Lccn
2009-021789
Dewey Decimal
808/.066791
Dewey Edition
22
Genre
Business & Economics, Language Arts & Disciplines, Social Science

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Greenway Books

Greenway Books

96,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,2 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 002)

p***e (372)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks! Just what I wanted!
p***e (657)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book was as advertised. Thank you!
k***r (23)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good seller