|Wystawione w kategorii:
Licytowanie zakończyło się w dniu Wt, 30 kwi o 06:38. Sprzedawca ponownie wystawił ten sam lub podobny przedmiot.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zarządzanie międzynarodowym biznesem w Chinach przez Xiaowen Tian (2007, doskonały)

Tekst oryginalny
Managing International Business in China by Xiaowen Tian (2007, Perfect)
Stan:
Bardzo dobry
Zakończona: 01-05-2024 06:38:51 CEST
Cena wywoławcza:
US $0,99
Około4,00 zł
Wysyłka:
US $4,87 (około 19,66 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Brooklyn, New York, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 8 maj a So, 11 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126447713228

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Subject
Management
Level
Business
Country/Region of Manufacture
China
ISBN
9780521679930
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Publication Name
Managing International Business in China
Item Height
0.8in
Author
Xiaowen Tian
Item Length
9.7in
Publisher
Cambridge University Press
Item Width
6.9in
Item Weight
22.4 Oz
Number of Pages
312 Pages

O tym produkcie

Product Information

With the rise of China in the world economy, investors from all over the world are moving to explore business opportunities in this market. Managing international business in a transition economy like China is a daunting challenge. Tian presents a practical guide to major managerial issues faced by foreign investors in the China market including strategic management of Guanxi, entry mode selection, alliance management, negotiation with Chinese partners, human resource management, marketing management, protection of intellectual property rights, and corporate financial management. These issues are analyzed in the light of relevant theoretical models of international business, with reference to current management practices of transnational corporations operating in China. With up-to-date case studies, questions for discussion and recommended readings at the end of each chapter, this book can be used as a textbook for postgraduate programmes in international business or other management disciplines, and as a textbook for executive training programmes.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
0521679931
ISBN-13
9780521679930
eBay Product ID (ePID)
57060771

Product Key Features

Author
Xiaowen Tian
Publication Name
Managing International Business in China
Format
Perfect
Language
English
Publication Year
2007
Type
Textbook
Number of Pages
312 Pages

Dimensions

Item Length
9.7in
Item Height
0.8in
Item Width
6.9in
Item Weight
22.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd62.4.T53 2007
Reviews
"This book is a remarkable achievement. It covers the most important issues faced by multinational companies in managing their businesses in contemporary China. The author adroitly combines illustrative materials and essential theoretical perspectives to explain the dynamics of Chinese business regimes. Students in a range of courses will benefit from its integration of different perspectives and disciplines, as well as the accessible and thorough manner. Practitioners who are interested in systematic thinking will learn a lot too." - Laixiang Sun, Chair Professor of Chinese Business and Management, SOAS, University of London, 'This book is a remarkable achievement. It covers the most important issues faced by multinational companies in managing their businesses in contemporary China. The author adroitly combines illustrative materials and essential theoretical perspectives to explain the dynamics of Chinese business regimes. Students in a range of courses will benefit from its integration of different perspectives and disciplines, as well as the accessible and thorough manner. Practitioners who are interested in systematic thinking will learn a lot too.' Laixiang Sun, Chair Professor of Chinese Business and Management, SOAS, University of London, "This is a much needed textbook for all business students looking to understand the opportunities and challenges of China. Tian provides the context and insight that those doing business with China need to be successful." - Michael Barbalas, President, American Chamber of Commerce in China, Beijing, 'This is a much needed textbook for all business students looking to understand the opportunities and challenges of China. Tian provides the context and insight that those doing business with China need to be successful.' Michael Barbalas, President, American Chamber of Commerce in China, Beijing
Table of Content
Preface; 1. Introduction; 2. Look before leap; 3. Manage Guanxi strategically; 4. Select an entry mode; 5. Form an alliance; 6. Negotiate with Chinese partner; 7. Production operations management 8. Marketing management; 9. Human resource management; 10. Protection of intellectual property rights; 11. Corporate finance considerations; References; Index.
Copyright Date
2007
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
General, International / General, Investments & Securities / General
Lccn
2006-036014
Dewey Decimal
658/.0490951
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

reclaimcollector

reclaimcollector

92,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 497

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.7
Przystępny koszt wysyłki
4.7
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (232)

c***5 (23)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Decent condition
r***l (89)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
I tem as described a little let but that the mail
i***1 (794)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
A+