|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Innovation Paradox: The Success of Failure, the Failure of Success By Richa

Stan:
Bardzo dobry
Cena:
GBP 6,50
Około32,58 zł
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,06 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 11 cze a Pt, 28 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126481269544
Ostatnia aktualizacja: 29-05-2024 18:40:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
The Innovation Paradox : The Success of Failure, the Failure of
ISBN
9780743225939
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
The Innovation Paradox: the Success of Failure, the Failure of Success
Item Height
216mm
Author
Richard Evans Farson, Ralph Keyes
Publisher
Simon & Schuster
Item Width
140mm
Subject
Economics, Management
Item Weight
197g
Number of Pages
148 Pages

O tym produkcie

Product Information

In The Innovation Paradox, Richard Farson and Ralph Keyes argue that failure has its upside, success its downside. Both are steps toward achievement, and the two extremes are not as distinct as we imagine. In today's business economy, it's not success or failure -- it's success and failure that lead to genuine innovation. History's great innovators, from Thomas Edison and Charles Kettering to Bill Gates and Jack Welch, saw failure as an important stepping-stone -- and with this groundbreaking book, you too can learn how to become more failure tolerant, more risk friendly, and therefore more innovative. Today's most prominent businesspeople agree that The Innovation Paradox has the formula for failure and success down to a science, Make no mistake: If you're looking to reinvent yourself, your ideas, or your business model, this book is your sure-fire way to star

Product Identifiers

Publisher
Simon & Schuster
ISBN-13
9780743225939
eBay Product ID (ePID)
93248090

Product Key Features

Author
Richard Evans Farson, Ralph Keyes
Publication Name
The Innovation Paradox: the Success of Failure, the Failure of Success
Format
Paperback
Language
English
Subject
Economics, Management
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
148 Pages

Dimensions

Item Height
216mm
Item Width
140mm
Item Weight
197g

Additional Product Features

Title_Author
Richard Evans Farson, Ralph Keyes
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 867 956)

b***i (1826)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great, many thanks.
9***4 (469)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Happy with my purchase
9***4 (469)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Happy with my purchase