Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Visual merchandising e relazioni di canale. Valore, comunicazione, produtt...
EUR 27,00
Około115,69 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 2
Wysyłka:
EUR 27,90 (około 119,54 zł) Spedizione internazionale standard.
Znajduje się w: Schio, Włochy
Dostawa:
Szacowana między Wt, 1 paź a Wt, 15 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 131832794865
Ostatnia aktualizacja: 06-07-2024 09:52:26 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Editore
- Franco Angeli
- Autore
- Zaghi Karin
- Titolo
- Visual merchandising e relazioni di canale. Valore, comunicazione
- Collana
- Osservatorio Retailing. Competenze
- Anno di pubblicazione
- 2013
- ISBN
- 9788820400361
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Libreria Bortoloso s. n. c di Riva Filippo & C.
filippo riva
Piazza Alessandro Rossi 10
36015 Schio, VI
Italy
Numer VAT (NIP):
- IT 03091410245
Wystawiam faktury VAT.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma