Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Cruise Operations Management, Gibson, Philip, Good Condition, ISBN 0415699533
GBP 3,41
Około17,37 zł
Stan:
“A few small marks or stains to the page edges/pages . Ex library copy with usual stamps & stickers . ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
GBP 11,70 (około 59,60 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Rossendale, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 30 wrz a Cz, 10 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 134083310286
Ostatnia aktualizacja: 12-08-2024 14:07:47 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- ISBN
- 9780415699532
- Publication Year
- 2012
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Cruise Operations Management: Hospitality Perspectives
- Item Height
- 234 mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Subject
- Business
- Item Weight
- 499 g
- Item Width
- 156 mm
- Number of Pages
- 318 Pages
O tym produkcie
Product Information
Cruise Operations Management: Hospitality Perspectives provides a comprehensive and contextualized overview of hospitality services for the cruise industry. As well as providing a background to the cruise industry, it also looks deeper into the management issues providing a practical guide for both students and professionals alike. Since the first edition of this book, there have been many important developments in the industry and this new edition features revised chapters on: contemporary cruise operations cruise geography itinerary planning health, safety and security maritime issues and legislation. In addition, there is a new chapter on 'Cruise Management Resources' intended to be of benefit to research students. Cruise Operations Management presents a range of issues illustrated by a number of case studies that encourage the reader to examine the often complex circumstances that surround problems or events associated with cruise operations. The case studies are contemporary and are constructed from first hand research with a number of international cruise companies providing a real world insight into this industry. They include 'Roles and Responsibilities on a Cruise Ship', 'Customer Service Systems and Passenger Profiles' and 'Managing Food and Drink Operations Onboard'. Each case study is followed by questions that are intended to illuminate issues and stimulate discussion. The structure of the book is designed so the reader can either build knowledge cumulatively for an in-depth knowledge of managerial practices and procedures onboard a cruise ship, or they can 'dip in' and make use of specific material and case studies for use within a more generic hospitality or tourism learning context.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415699532
eBay Product ID (ePID)
111731000
Product Key Features
Number of Pages
318 Pages
Language
English
Publication Name
Cruise Operations Management: Hospitality Perspectives
Publication Year
2012
Subject
Business
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Weight
499 g
Item Width
156 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 901578627
Numer rejestracyjny (REGON):
- 07693718
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 07693718
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 518 722)
- m***o (2568)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyAs described, fast delivery.
- a***u (1752)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyprompt and efficient
- i***u (5354)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat item First class service A±++++++++++