Zdjęcie 1 z 1
Customer Management Excellence: Successful Strategies from Service Leaders by Mi
Stan:
Dostępne: 3
Wysyłka:
AU $15,35 (około 40,91 zł) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Melbourne, Australia
Dostawa:
Szacowana między Cz, 20 cze a Pn, 1 lip do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 134863516639
Ostatnia aktualizacja: 30-04-2024 09:31:32 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN-13
- 9780470848531
- Book Title
- Customer Management Excellence
- ISBN
- 9780470848531
- Publication Year
- 2002
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Customer Management Excellence: Successful Strategies from Service Leaders
- Item Height
- 235mm
- Publisher
- John Wiley & Sons Inc
- Item Width
- 166mm
- Subject
- Management, Marketing
- Item Weight
- 486g
- Number of Pages
- 224 Pages
O tym produkcie
Product Information
CRM today is much like BPR in the 1990s. It is the strategy of the 21st century. Everyone is jumping on the bandwagon, but few are doing it in a way that will reap long-term benefits. And while billions are being spent worldwide, as yet there is not one case study of a true CRM focused company that is achieving major business success. Why? Three years ago Quest Media introduced the National Customer Service Awards. The philosophy was to research, recognise and reward organisations that were pushing the barriers of customer management to new limits. Written by the editor of Customer Management magazine, this book draws on Quest's research to reflect the current thinking behind today's front-runners in the customer management field. The authors challenge accepted thought processes and give realistic timeframes for implementing the innovative thinking that will produce tomorrow's Customer Management Excellence. * An 'all you need to know about customer management' handbook - draws on the authors' vast experience to help unravel this complex topic * Provides case studies and examples of organisations that are award-winners in their innovative customer management techniques * Includes a glossary of terms and checklists to help readers benchmark their own progress in implementing successful customer management
Product Identifiers
Publisher
John Wiley & Sons Inc
ISBN-13
9780470848531
eBay Product ID (ePID)
96289282
Product Key Features
Publication Name
Customer Management Excellence: Successful Strategies from Service Leaders
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management, Marketing
Publication Year
2002
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages
Dimensions
Item Height
235mm
Item Width
166mm
Item Weight
486g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Steve Hurst, Adrian Tripp
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Numer VAT (NIP):
- AU 82107909133
- GB 293967539
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 134863516639
Ostatnia aktualizacja: 30-04-2024 09:31:32 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Melbourne, Australia
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Algieria, Angola, Anguilla, Armenia, Azerbejdżan, Bangladesz, Benin, Bhutan, Białoruś, Boliwia, Botswana, Burkina Faso, Burundi, Czad, Demokratyczna Republika Konga, Dominika, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Eswatini, Etiopia, Fidżi, Gabon, Gambia, Ghana, Gruzja, Gujana, Gujana Francuska, Gwadelupa, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Honduras, Indie, Irak, Irlandia, Jamajka, Jemen, Kambodża, Kamerun, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Komory, Kongo, Korea Południowa, Korea Północna, Kostaryka, Lesotho, Liban, Liberia, Libia, Madagaskar, Majotta, Malawi, Mali, Maroko, Martynika, Mauretania, Mauritius, Mongolia, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Niger, Nigeria, Nikaragua, Nowa Kaledonia, Pakistan, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polinezja Francuska, Portoryko, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Reunion, Rosja, Rwanda, Sahara Zachodnia, Salwador, Samoa Amerykańskie, Samoa Zachodnie, Senegal, Seszele, Sierra Leone, Somalia, Surinam, Svalbard i Jan Mayen, Syria, Tadżykistan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turkmenistan, Tuvalu, Uganda, Ukraina, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Wenezuela, Wielka Brytania, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Dziewicze (USA), Zambia, Zimbabwe, Święta Helena
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
AU $15,35 (około 40,91 zł) | AU $15,35 (około 40,91 zł) | Stany Zjednoczone | International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days) | Szacowana między Cz, 20 cze a Pn, 1 lip do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 10 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 134863516639
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 134863516639
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (1 429 112)
t***t (275)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
thank you for a straight forward transaction
m***m (626)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book is interesting, but postage time atrocious... ordered May 26, arrived June 13....
r***u (1060)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent - great !