|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Customer Management Excellence: Successful Strategies from Service Leaders by Mi

Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
AU $113,61
Około302,75 zł
Wysyłka:
AU $15,35 (około 40,91 zł) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Melbourne, Australia
Dostawa:
Szacowana między Cz, 20 cze a Pn, 1 lip do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 134863516639
Ostatnia aktualizacja: 30-04-2024 09:31:32 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780470848531
Book Title
Customer Management Excellence
ISBN
9780470848531
Publication Year
2002
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Customer Management Excellence: Successful Strategies from Service Leaders
Item Height
235mm
Author
Mike Faulkner
Publisher
John Wiley & Sons Inc
Item Width
166mm
Subject
Management, Marketing
Item Weight
486g
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Information

CRM today is much like BPR in the 1990s. It is the strategy of the 21st century. Everyone is jumping on the bandwagon, but few are doing it in a way that will reap long-term benefits. And while billions are being spent worldwide, as yet there is not one case study of a true CRM focused company that is achieving major business success. Why? Three years ago Quest Media introduced the National Customer Service Awards. The philosophy was to research, recognise and reward organisations that were pushing the barriers of customer management to new limits. Written by the editor of Customer Management magazine, this book draws on Quest's research to reflect the current thinking behind today's front-runners in the customer management field. The authors challenge accepted thought processes and give realistic timeframes for implementing the innovative thinking that will produce tomorrow's Customer Management Excellence. * An 'all you need to know about customer management' handbook - draws on the authors' vast experience to help unravel this complex topic * Provides case studies and examples of organisations that are award-winners in their innovative customer management techniques * Includes a glossary of terms and checklists to help readers benchmark their own progress in implementing successful customer management

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons Inc
ISBN-13
9780470848531
eBay Product ID (ePID)
96289282

Product Key Features

Author
Mike Faulkner
Publication Name
Customer Management Excellence: Successful Strategies from Service Leaders
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management, Marketing
Publication Year
2002
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
166mm
Item Weight
486g

Additional Product Features

Title_Author
Mike Faulkner
Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Steve Hurst, Adrian Tripp

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eua.moc.elineht@yabe
Numer VAT (NIP):
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
thenilestore

thenilestore

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 3,3 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 429 112)

t***t (275)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
thank you for a straight forward transaction
m***m (626)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book is interesting, but postage time atrocious... ordered May 26, arrived June 13....
r***u (1060)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent - great !