|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Paolo Villa ruchome zdjęcia, żywe maszyny (oprawa miękka) (IMPORT Z WIELKIEJ BRYTANII)

Tekst oryginalny
Paolo Villa Moving Pictures, Living Machines (Paperback) (UK IMPORT)
Tekst oryginalny
Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
US $60,75
Około240,44 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping from outside US. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GU14 0GT, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 10 cze a Pn, 17 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 134886394744
Ostatnia aktualizacja: 24-05-2024 22:15:35 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Publication Name
Moving Pictures, Living Machines
Title
Moving Pictures, Living Machines
Subtitle
Automation, Animation and the Imitation of Life in Cinema and Med
Contributor
Simone Venturini (Edited by)
ISBN-10
8869772764
EAN
9788869772764
ISBN
9788869772764
Release Year
2020
Release Date
12/28/2020
Country/Region of Manufacture
IT
Item Height
270mm
Publication Year
2021
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
Moving Pictures, Living Machines : Automation, Animation and the Imitation of Life in Cinema and Media
Author
Simone Venturini
Item Length
10.6in
Publisher
Mimesis Edizioni
Genre
Performing Arts
Topic
Film / General
Item Width
7.9in
Number of Pages
270 Pages

O tym produkcie

Product Information

History of Cinema Without Names is an editorial project which gathers research papers presented at Gorizia Conference, Italy. It promotes a new research perspective on the notions of film authorship, style, and genre, with the aim of re-articulating their theoretical definition.

Product Identifiers

Publisher
Mimesis Edizioni
ISBN-10
8869772764
ISBN-13
9788869772764
eBay Product ID (ePID)
8038738132

Product Key Features

Book Title
Moving Pictures, Living Machines : Automation, Animation and the Imitation of Life in Cinema and Media
Author
Simone Venturini
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Film / General
Publication Year
2021
Genre
Performing Arts
Number of Pages
270 Pages

Dimensions

Item Length
10.6in
Item Width
7.9in

Additional Product Features

Table of Content
1. Images of Automation and Automatic Images: from Animation to Virtual EnvironmentsFunny Animals, Hilarious Machines: Automation and Animation in Disney Shorts (1929-1937)Yasco HorsmanDes jouets, des machines et des hommes : représenter le mouvement au XIXe siècleMarion CharroppinLes Aventures extraordinaires de Saturnin Farandoul. Le avventure straordinarissime di Saturnino Farandola - (1914) de Marcel « Fabre » [Fernández] Peréz & Luigi MaggiFrançois Amy de la BretèqueTableaux à la puissance trois : la mise en scène cinématographique du tableau vivant entre animation et pétrification de l'imageMichele BertoliniAnimation, Animated Cartoon and Liveliness: From ejzenstejn to DisneyMarie RebecchiOn the Idea of ,,Machine Vision"Antonio SomainiElectronic Automation in Italy in the 1960s: Two Antithetic PerspectivesFrancesco Spampinato"Real Virtualities": Real Time Animation and ImmersivityGiancarlo GrossiFraming Video Game Agency: Down and Out in Los Santos and In-game Photography as Subversive PlayIvan Girina"Now You're in the Sunken Place": Agency in Reaction GIFsBerenike JungWatching the Future: Gender, Automation and ReproductionElisa Virgili2. The Body-Machine Symbiosis: Screens, Automatons, Prosthetic TechnologiesSan Junipero et le dèsir de la dématerialisation du corps (et de l'écran)Jacopo BodiniBodies becoming Screens. How the Machines Experience the WorldAnna Caterina DalmassoThe Application of Animation and Automation in the Simulation of Life in a Biomedical Research LaboratoryDavid Steinman, Dolores SteinmanVisceral Operators: The Camera is the MassageChristina LammerStreet of Crocodiles: The Animated Body and the Fantasy of the FleshJessie MartinLa Mariée, l'automate et l'iconographie anatomique (Marcel Duchamp dans La Rue des Crocodiles)Barbara Le MaîtreDanse avec le robot. Un moment de la rencontre entre le vivant et la machineArnauld PierreThinking People and Machines Together: the Aaton CaseIntroduction: The BEAUVIATECH Program, Between Technologies and AestheticsGilles Mouëllic, Jean-Baptiste MassuetCamera Anthropomorphization or Bodies to Fit Cameras? Contradictory Aspects of the Purposes and Uses of Aaton ProductsSimon DaniellouHand-Held Camera and Virtual Cinema Between Automaticity and Portability: Reinterpreting "la Paluche" in the Digital Animation EraJean-Baptiste MassuetCameras for Each or for All? Automatization and Adaptability in the Design of Technical Objects on the Basis of the Aaton CaseÉric Thouvenel3. Technological Vitalism: The Liveliness of Medias and Their (After)Lives in the ArchivesFrom "time-based media" to genuine media tempor(e)alitiesWolfgang ErnstThe Suspended Life of Films: The Archive as Resuscitation of the PastTrond LundemoGoogle Photos and Personal Memory: Who Lives, Who Dies and Who Tells Your StoryDaniel Bassan PetryThe Ghost in the Machine - Reflections on Rapture (Arrebato, Iván Zulueta, 1979)Matt CarlssonHaunted Machines and the Fear of Mechanic LifeGiuseppe PrevitaliAutomation, Representation, and the Question concerning the Legibility of the Image/Machine TodayPepita Hesselberth, Janna Houwen, Esther Peeren, Ruby de VoosArchive Robots: On Bernard Stiegler's Visions of Work and FuturityJaka LombarCrossing Boundaries in Digital Archives: Activating Audiovisual Heritage through Human-Machine InteractionJulia NoordegraafAnimating and Re-shaping Cinema's BodySara TongianiThe Humanistic Digital: Digital Restoration Tools and the Paradoxes of UniquenessSabrina NegriAlgorithms for Film Digital Restoration: Unsupervised Approaches for Film Frames EnhancementAlice Plutino, Alessandro Rizzi
Target Audience
Trade
Series
Udine/Gorizia Conference Proceedings Ser.

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

RAREWAVES.COM LIMITED
Brad Aspess
Unit 144, The Light Box
111 Power Road
London
London
W4 5PY
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sevawerar@kuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 864154811
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05540102
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves

Rarewaves

97,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,4 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (655 253)

6***6 (1914)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Awesome thank you
d***d (5)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described well packaged thanks
0***c (14)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great record quick shipping