Zdjęcie 1 z 1
![Visual Identities by Jean-Marie Floch (English) Hardcover Book - Zdjęcie 1 z 1](https://i.ebayimg.com/images/g/XOcAAOSws8hmB7lV/s-l500.jpg)
Visual Identities by Jean-Marie Floch (English) Hardcover Book
Stan:
Dostępne: 3
Wysyłka:
Bezpłatnie International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Melbourne, Australia
Dostawa:
Szacowana między Wt, 25 cze a Wt, 9 lip do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 134953111443
Ostatnia aktualizacja: 30-03-2024 07:59:57 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN-13
- 9780826447388
- Book Title
- Visual Identities
- ISBN
- 9780826447388
- Publication Year
- 2001
- Type
- Study Guide
- Format
- Hardcover
- Subject Area
- Data Analysis
- Language
- English
- Publication Name
- Visual Identities
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Bloomsbury Publishing PLC
- Item Width
- 156mm
- Item Weight
- 420g
- Number of Pages
- 190 Pages
O tym produkcie
Product Information
The six essays of Visual Identities are an important contribution to the growing field of industrial semiotics. Floch's major strength is his analysis of signs in a way which is both industrially relevant and textually precise. Until recently there have been two quite different and distinct ways of understanding commerical signs, such as logos and advertisements. Industry-based work has tended to look at questions of marketing and has often been reduced to the mass psychology of 'appeal' and audience research, whereas the textual analysis of commerical signs has tended to come from limited positions of identity politics and criticism (Marxism, feminism, etc). Floch manages to find a way between (and also outside) these traditions. In doing so he has produced a book which will interest industrial practitioners in advertising, marketing and design as well as students and academics in semiotics.
Product Identifiers
Publisher
Bloomsbury Publishing PLC
ISBN-13
9780826447388
eBay Product ID (ePID)
95768555
Product Key Features
Subject Area
Data Analysis
Publication Name
Visual Identities
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2001
Type
Study Guide
Number of Pages
190 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
420g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Numer VAT (NIP):
- AU 82107909133
- GB 293967539
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 134953111443
Ostatnia aktualizacja: 30-03-2024 07:59:57 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Melbourne, Australia
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Algieria, Angola, Anguilla, Benin, Białoruś, Boliwia, Botswana, Burkina Faso, Burundi, Czad, Demokratyczna Republika Konga, Dominika, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Eswatini, Etiopia, Fidżi, Gabon, Gambia, Ghana, Gujana, Gujana Francuska, Gwadelupa, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Honduras, Irlandia, Jemen, Kamerun, Kenia, Komory, Kongo, Korea Północna, Lesotho, Liberia, Libia, Madagaskar, Majotta, Malawi, Mali, Maroko, Martynika, Mauretania, Mauritius, Mongolia, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Niger, Nigeria, Nikaragua, Nowa Kaledonia, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Polinezja Francuska, Portoryko, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Reunion, Rosja, Rwanda, Sahara Zachodnia, Salwador, Samoa Zachodnie, Senegal, Seszele, Sierra Leone, Somalia, Surinam, Svalbard i Jan Mayen, Syria, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Tuvalu, Uganda, Ukraina, Vanuatu, Wallis i Futuna, Wenezuela, Wielka Brytania, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Dziewicze (USA), Zambia, Zimbabwe, Święta Helena
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Bezpłatnie | Stany Zjednoczone | International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days) | Szacowana między Wt, 25 cze a Wt, 9 lip do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 10 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 134953111443
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 134953111443
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (1 429 150)
r***v (29)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
You order something it shouldn't take a week to post it. You got your money straight away. Not impressed. Won't buy anything from them again
e***n (26)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Beautifully packed and fast shipping…. Would buy from this seller again!!!
s***a (205)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A