|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

BADANIA MARKETINGOWE:...Podręcznik Hb Malhotry (9780134734842) 7., wyd. amerykański

Tekst oryginalny
MARKETING RESEARCH:...Hb Textbook By Malhotra (9780134734842) 7th, U.S. edtn.
Stan:
Bardzo dobry
Cena:
US $63,00
Około253,20 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Staley, North Carolina, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 9 maj a So, 11 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 14 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 135000095136
Ostatnia aktualizacja: 24-04-2024 17:56:43 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Subject
Marketing
Publication Date
2018-01-03
Book Title
Marketing Research: An Applied Orientation
Edition Number
7
ISBN
9780134734842
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Marketing Research : an Applied Orientation
Item Height
1.8in
Author
Naresh Malhotra
Item Length
11.2in
Publisher
Pearson Education
Item Width
8.8in
Item Weight
71.3 Oz
Number of Pages
896 Pages

O tym produkcie

Product Information

For undergraduate and graduate courses in marketing research. An applied and practical marketing research text With a do-it-yourself, hands-on approach, Marketing Research: An Applied Orientation illustrates the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions. This text uses a practical six-step framework for conducting marketing research, utilizing a variety of marketing companies to highlight qualitative and quantitative research strategies. The 7th Edition provides current, contemporary, and illustrative material sensitive to user needs. And with detailed emphasis on how to run the SPSS and SAS programs, marketing research students obtain the most extensive help available on this industry.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
013473484x
ISBN-13
9780134734842
eBay Product ID (ePID)
6038265312

Product Key Features

Author
Naresh Malhotra
Publication Name
Marketing Research : an Applied Orientation
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
896 Pages

Dimensions

Item Length
11.2in
Item Height
1.8in
Item Width
8.8in
Item Weight
71.3 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.2.M29 2018
Edition Number
7
Table of Content
Brief Contents PART I: INTRODUCTION AND EARLY PHASES OF MARKETING RESEARCH Introduction to Marketing Research Defining the Marketing Research Problem and Developing an Approach PART II: RESEARCH DESIGN FORMULATION Research Design Exploratory Research Design: Secondary and Syndicated Data Exploratory Research Design: Qualitative Research Descriptive Research Design: Survey and Observation Causal Research Design: Experimentation Measurement and Scaling: Fundamentals and Comparative Scaling Measurement and Scaling: Noncomparative Scaling Techniques Questionnaire and Form Design Sampling: Design and Procedures Sampling: Final and Initial Sample Size Determination PART III: DATA COLLECTION, PREPARATION, ANALYSIS, AND REPORTING Fieldwork Data Preparation Frequency Distribution, Cross-Tabulation, and Hypothesis Testing Analysis of Variance and Covariance Correlation and Regression Discriminant and Logit Analysis Factor Analysis Cluster Analysis Multidimensional Scaling and Conjoint Analysis Structural Equation Modeling and Path Analysis Report Preparation and Presentation CASES 1.1. HP: Using Marketing Research to Gain a Competitive Edge 2.1. Baskin-Robbins: Can It Bask in the Good 'Ole Days? 2.2. Kid Stuff? Determining the Best Positioning Strategy for Akron Children's Hospital 3.1. AT&T Wireless: Ma Bell Becomes Ma Again 3.2. IBM: A Top Provider of Computer Hardware, Software, and Services 3.3. Kimberly-Clark: Competing Through Innovation 4.1. JPMorgan Chase: Chasing Growth Through Mergers and Acquisitions 4.2. Wendy's: History and Life After Dave Thomas 5.1. The Harvard Graduate Student Housing Survey 5.2. BizRate.Com 5.3. Cola Wars Continue: Coke and Pepsi in the Twenty-First Century 5.4. TiVo in 2002 5.5. Compaq Computer: Intel Inside? 5.6. The New Beetle
Copyright Date
2019
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Marketing / Research
Lccn
2017-045383
Dewey Decimal
658.8/3
Dewey Edition
23
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

m12

m12

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 3,9 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (2 322)

a***e (3299)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Received well packed and in excellent condition. Thank you for a great transaction!
5***i (1815)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent!!!
e***y (43)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book in excellent condition. Thank You!