|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Al Ries Laura R The Fall of Advertising and the Rise of (Paperback) (US IMPORT)

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
AU $30,08
Około79,18 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 135004976687
Ostatnia aktualizacja: 05-06-2024 00:17:18 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
The Fall of Advertising and the Rise of PR
Title
The Fall of Advertising and the Rise of PR
ISBN-10
0060081996
EAN
9780060081997
ISBN
9780060081997
Genre
Business & Finance
Release Date
07/10/2004
Release Year
2004
Country/Region of Manufacture
US
Item Length
135mm
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
The Fall of Advertising and the Rise of PR
Item Height
203mm
Author
Al Ries, Laura Ries
Publisher
Harpercollins Publishers Inc
Item Width
135mm
Subject
Business
Item Weight
249g
Number of Pages
320 Pages

O tym produkcie

Product Information

Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era of public relations. Today's major brands are born with publicity, not advertising. A closer look at the history of the most successful modern brands shows this to be true. In fact, an astonishing number of brands, including Palm, Starbucks, the Body Shop, Wal-Mart, Red Bull and Zara have been built with virtually no advertising. Using in-depth case histories of successful PR campaigns coupled with those of unsuccessful advertising campaigns, The Fall of Advertising provides valuable ideas for marketers -- all the while demonstrating why advertising lacks credibility, the crucial ingredient in brand building, and how only PR can supply that credibility; the big bang approach advocated by advertising people should be abandoned in favor of a slow build-up by PR; advertising should only be used to maintain brands once they have been established through publicity. Bold and accessible, The Fall of Advertising is bound to turn the world of marketing upside down.

Product Identifiers

Publisher
Harpercollins Publishers Inc
ISBN-13
9780060081997
eBay Product ID (ePID)
96865617

Product Key Features

Author
Al Ries, Laura Ries
Publication Name
The Fall of Advertising and the Rise of PR
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
320 Pages

Dimensions

Item Height
203mm
Item Width
135mm
Item Weight
249g

Additional Product Features

Title_Author
Laura Ries, Al Ries
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Rarewaves USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.asu-sevawerar@3kuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 864 1548 11
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
rarewaves-united

rarewaves-united

98,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (432 410)

w***g (976)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
.
a***8 (3144)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
fast delivery, thank you
8***o (53)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Tutto perfetto! Ottimo venditore