Zdjęcie 1 z 1
Al Ries Laura R The Fall of Advertising and the Rise of (Paperback) (US IMPORT)
Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Dostępne: 5
Wysyłka:
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,4% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 135004976687
Ostatnia aktualizacja: 05-06-2024 00:17:18 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- The Fall of Advertising and the Rise of PR
- Title
- The Fall of Advertising and the Rise of PR
- ISBN-10
- 0060081996
- EAN
- 9780060081997
- ISBN
- 9780060081997
- Genre
- Business & Finance
- Release Date
- 07/10/2004
- Release Year
- 2004
- Country/Region of Manufacture
- US
- Item Length
- 135mm
- Publication Year
- 2004
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- The Fall of Advertising and the Rise of PR
- Item Height
- 203mm
- Publisher
- Harpercollins Publishers Inc
- Item Width
- 135mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 249g
- Number of Pages
- 320 Pages
O tym produkcie
Product Information
Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era of public relations. Today's major brands are born with publicity, not advertising. A closer look at the history of the most successful modern brands shows this to be true. In fact, an astonishing number of brands, including Palm, Starbucks, the Body Shop, Wal-Mart, Red Bull and Zara have been built with virtually no advertising. Using in-depth case histories of successful PR campaigns coupled with those of unsuccessful advertising campaigns, The Fall of Advertising provides valuable ideas for marketers -- all the while demonstrating why advertising lacks credibility, the crucial ingredient in brand building, and how only PR can supply that credibility; the big bang approach advocated by advertising people should be abandoned in favor of a slow build-up by PR; advertising should only be used to maintain brands once they have been established through publicity. Bold and accessible, The Fall of Advertising is bound to turn the world of marketing upside down.
Product Identifiers
Publisher
Harpercollins Publishers Inc
ISBN-13
9780060081997
eBay Product ID (ePID)
96865617
Product Key Features
Publication Name
The Fall of Advertising and the Rise of PR
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
320 Pages
Dimensions
Item Height
203mm
Item Width
135mm
Item Weight
249g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Rarewaves USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Numer VAT (NIP):
- GB 864 1548 11
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 135004976687
Ostatnia aktualizacja: 05-06-2024 00:17:18 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
60502, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Arabia Saudyjska, Austria, Barbados, Bhutan, Białoruś, Brazylia, Brunei, Chile, Francja, Gujana Francuska, Gwadelupa, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Jemen, Kanada, Laos, Libia, Martynika, Meksyk, Niemcy, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Południowa Afryka, Reunion, Rosja, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Ukraina, Wenezuela, Wielka Brytania, Włochy
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 135004976687
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 135004976687
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (432 410)
w***g (976)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
.
a***8 (3144)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
fast delivery, thank you
8***o (53)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Tutto perfetto! Ottimo venditore