Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Rules of Play: Game Design Fundamentals by Eric Zimmerman (English) Hardcover Bo

Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
AU $196,06
Około526,45 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Melbourne, Australia
Dostawa:
Szacowana między Wt, 2 lip a Pn, 15 lip do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 135014958971
Ostatnia aktualizacja: 13-06-2024 22:23:23 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780262240451
Book Title
Rules of Play
ISBN
9780262240451
Subject Area
Multimedia
Publication Name
Rules of Play: Game Design Fundamentals
Publisher
MIT Press Ltd
Subject
Computer Science
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
229mm
Author
Eric Zimmerman, Katie Salen Tekinbas
Item Width
203mm
Item Weight
1656g
Number of Pages
688 Pages

O tym produkcie

Product Information

An impassioned look at games and game design that offers the most ambitious framework for understanding them to date.As pop culture, games are as important as film or television-but game design has yet to develop a theoretical framework or critical vocabulary. In Rules of Play Katie Salen and Eric Zimmerman present a much-needed primer for this emerging field. They offer a unified model for looking at all kinds of games, from board games and sports to computer and video games. As active participants in game culture, the authors have written Rules of Play as a catalyst for innovation, filled with new concepts, strategies, and methodologies for creating and understanding games. Building an aesthetics of interactive systems, Salen and Zimmerman define core concepts like play, design, and interactivity. They look at games through a series of eighteen game design schemas, or conceptual frameworks, including games as systems of emergence and information, as contexts for social play, as a storytelling medium, and as sites of cultural resistance. Written for game scholars, game developers, and interactive designers, Rules of Play is a textbook, reference book, and theoretical guide. It is the first comprehensive attempt to establish a solid theoretical framework for the emerging discipline of game design.

Product Identifiers

Publisher
MIT Press Ltd
ISBN-13
9780262240451
eBay Product ID (ePID)
95151974

Product Key Features

Subject Area
Multimedia
Author
Eric Zimmerman, Katie Salen Tekinbas
Publication Name
Rules of Play: Game Design Fundamentals
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Computer Science
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
688 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
203mm
Item Weight
1656g

Additional Product Features

Title_Author
Katie Salen Tekinbas, Eric Zimmerman
Series Title
The MIT Press
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eua.moc.elineht@yabe
Numer VAT (NIP):
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
thenilestore

thenilestore

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 3,3 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 429 988)

-***d (496)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
I have not received it
n***y (1057)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great product, great price, great service :)
d***_ (459)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very happy with this item thanks